دانلود و خرید کتاب از کجا خوشحالی بخرم؟ عباس علاف‌صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از کجا خوشحالی بخرم؟ اثر عباس علاف‌صالحی

کتاب از کجا خوشحالی بخرم؟

معرفی کتاب از کجا خوشحالی بخرم؟

کتاب از کجا خوشحالی بخرم؟ نوشته عباس علاف صالحی است. این کتاب به دنبال پاسخ به این پرسش‌ها است واقعاً شادی چیست؟ شادی و خوشحالی چه معنایی دارد؟ شادی درونی چیست؟ چگونه می‌توان شاد بود؟ روانشناسی شادی و زندگی شاد به چه موضوعاتی می‌‌پردازد؟

درباره کتاب از کجا خوشحالی بخرم؟

 اگر از مردم بپرسید که شادی چیست و به چه معنی هست، احتمالاً پاسخ‌ های متعددی دریافت می‌کنید. برخی می‌گویند شادی یعنی ثروتمند بودن. برخی می‌گویند که از نظر آن ها شادی به معنای سالم بودن است و از نظر برخی دیگر عشق در زندگی، داشتن دوستان فراوان، یک شغل خوب یا دستیابی به هدفی معین به معنی شادی است.

عده‌ای بر این باورند که تحقق آرزوهایشان باعث ایجاد شادی در زندگی آن ها خواهد شد، اما این همیشه درست نیست. اغلب وقتی که آرزوی ما تحقق می یابد، حتی بدون لذت بردن و ارج نهادن به دستاوردهایمان دوباره در پی برآورده شدن آرزوی دیگر هستیم. شاید از یک وعده غذایی خوب، فیلم و نمایش لذت ببرید و ممکن است که یک مهمانی سرگرم‌ کننده داشته باشید اما آن صرفاً تفریح و خوشگذرانی است و لزوماً شادی نیست.

در دوران مختلف، افراد این سؤال را پرسیده‌اند. افراد سردرگم هستند که این احساس شادی چیست و چه چیزی باعث به وجود آمدن آن می‌شود و چگونه آن را به مدت طولانی داشته باشند. آیا شادی یک کنش فیزیکی و یا تأثیر هورمون‌ های خاصی در بدن است؟ آیا شادی وابسته به شرایط خارجی خاصی است؟ یا به نوعی درونی، ذهنی یا احساسی است؟ همه این موارد می‌تواند عواملی باشند که منجر به تجربه شادی می‌ شود. شادی اغلب می‌ آید و می‌رود. می‌ آید برای مدت کوتاهی می‌ماند و بعد احساسات منفی جایگزین آن می‌شود و می‌رود. آیا این بدان معناست که ما هیچ کنترلی بر شادی نداریم و نمی‌توانیم مدت آن را افزایش دهیم؟ این کتاب سعی دارد به تمام ای پرسش‌ها پاسخ دهد زیرا شادی ارتباط مستقیم با سلامت روان انسان دارد.

خواندن کتاب از کجا خوشحالی بخرم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک زندگی موفق و شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

حجم

۸۵۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان