دانلود و خرید کتاب فرهنگ عامه‌ی مردم شهر ارومیه (منیم خالقیم بئله یاشار) مهدی دهقان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ عامه‌ی مردم شهر ارومیه (منیم خالقیم بئله یاشار) اثر مهدی دهقان

کتاب فرهنگ عامه‌ی مردم شهر ارومیه (منیم خالقیم بئله یاشار)

معرفی کتاب فرهنگ عامه‌ی مردم شهر ارومیه (منیم خالقیم بئله یاشار)

کتاب فرهنگ عامه‌ی مردم شهر ارومیه (منیم خالقیم بئله یاشار) نوشته مهدی دهقان یکی از کتاب‌های تخصصی حوزه ایران‌شناسی و فرهنگ نشر عطران است.

نشر عطران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ با انتشار کتاب‌های حوزه مهندسی آب و فاضلاب آغاز کرد. اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله علمی، آموزشی و ادبیات فعالیت می‌کند. این نشر تاکنون جشنواره‌های مختلف ادبی نیز برگزار کرده است.

در حال حاضر بخشی از کتاب‌های نشر عطران با هدف رفع نیازهای آموزشی قشر متخصص تامین می‌شوند و بخشی دیگر موضوعات ادبی و هنری دارند.

 فرهنگ‌ها با توجه به جغرافیا و ائتنیکها و جوامع مختلف در طول حیات خود همواره دچار دگرگونی و تغییرات و تحولات فرهنگی هستند‌. این دگرگونی و تغییرات با افزایش کاربرد تکنولوژی و فناوری و ارتباطات افزایش پیدا کرده است؛ اما انسان مدرن (خصوصاً جوامع شرقی) خواه‌ناخواه همواره به ارزش‌ها، سنت‌ها و آداب و رسوم خود پایبند بوده و در طول حیات خویش از آن بهره برده است. کشور ایران نیز هم چون کشورهای دیگر دارای جغرافیا، فرهنگ، آداب و رسوم، اقوام، ادیان و سنت‌های مختلف است.

 ارومیه نیز شهری زیبا، تاریخی، سرسبز و دارای اقوام، زبان‌ها، ادیان و مذاهب مختلف است که در استان آذربایجان غربی کشور ایران اسلامی قرار گرفته است. هرچند فرهنگ غنی و وسیع این شهر در این کتاب گنجایش ندارد اما در این کتاب تلاش شده تا گوشه‌ای از فرهنگ عامه مردم شهر ارومیه برای مردم این خطه و دوست‌د‌‌اران فرهنگ، تاریخ و آداب رسوم این خطه تقدیم گردد.

خواندن کتاب فرهنگ عامه‌ی مردم شهر ارومیه (منیم خالقیم بئله یاشار) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های ایران‌شناسی و فرهنگ و آداب و رسوم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۵۳۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان