دانلود و خرید کتاب سروش موفقیت؛ روش مطالعه و برنامه‌ریزی برتر افسانه بوستانی کاشانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سروش موفقیت؛ روش مطالعه و برنامه‌ریزی برتر اثر افسانه بوستانی کاشانی

کتاب سروش موفقیت؛ روش مطالعه و برنامه‌ریزی برتر

معرفی کتاب سروش موفقیت؛ روش مطالعه و برنامه‌ریزی برتر

سروش موفقیت؛ روش مطالعه و برنامه‌ریزی برتر به قلم افسانه بوستانی کاشانی، روش برنامه‌ریزی و مطالعه درست را مورد بررسی قرار داده و به شما نشان می‌دهد که برای بالا بردن سرعت مطالعه و تمرکز چه کار باید کرد.

اساس برنامه‌ریزی این است که هر کاری را در جای خودش انجام دهید، اعتدال و میانه‌روی را به دقت مراعات کنید، یعنی برنامه را به گونه‌ای تهیه کنید که مطالعه، تفریح، استراحت، تغذیه، ورزش و... همه متناسب و کافی باشد، لذا پرخوانی، فشار بیش از اندازه به خود، مطالعه‌ی فوق‌العاده زیاد، کم کردن استراحت و تفریح، تغذیه‌ی ناکافی و عدم فعالیت بدنی و ورزش، زیان‌آور است و کار را خسته‌ کننده و زیان بار می‌کند.

سعی کنید در برنامه‌ریزی، واقع‌گرا باشید یعنی با عنایت به نیازهای شخصی برنامه تهیه کنید و ساعاتی از روز را برای مطالعه و ساعاتی را برای کارهای اجتماعی و تفریح و استراحت و ساعاتی را برای کارهای موظف تعیین کنید و بعضی از اوقات روز را آزاد بگذارید.

در صورتی که قسمتی از برنامه شما نیاز به تعویض یا اصلاح دارد حتما آن را به دقّت عوض کنید تا برنامه برای شما عملی شود، بنابراین از صمیم قلب موفقیت را بخواهید و با پافشاری و ثبات در کار خواسته‌ها و آروزهای خود را به دست آورید، اندیشه‌ی شکست و ناکامی را از خود دور کنید و هرگز نگویید نمی‌توانم موفق شوم و ضعف‌هایم را از بین ببرم. این گونه تلقین‌ها اراده‌ی شما را سست می‌کند. اما اگر توانستن را به خود تلقین کنید آن وقت برای همیشه موفق خواهید شد.

قبل از اقدام به برنامه‌ریزی، باید به لزوم تأثیر بسزای آن در موفقیّت ایمان داشت. اوّلین مزیت برنامه‌ریزی نظام‌مند شدن اطلاعات و جلوگیری از هرگونه سرگردانی است، همچنین از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند و باعث زیاد شدن وقت آدمی می‌شود. پرمشغله‌ترین افراد با برنامه‌ریزی به همه‌ی کارهایشان می‌رسند.

از اثرات دیگر برنامه‌ریزی، کسب همت و پشتکار و طی کردن پله‌های موفقیّت، یکی پس از دیگری است. اگر گاهی اوقات نتوانستید کل برنامه را اجرا کنید نگران و مأیوس نشوید، زیرا تغییرات ناخودآگاه و یا ضروری در برنامه‌های از پیش تعیین شده طبیعی است.

 اگر مایلید نکات بسیار بیشتری درباره برنامه‌ریزی بدانید حتما کتاب سروش موفقیت؛ روش مطالعه و برنامه‌ریزی برتر را دریافت کنید.

 خواندن کتاب سروش موفقیت؛ روش مطالعه و برنامه‌ریزی برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر می‌خواهید روش های برنامه‌ریزی صحیح را برای مطالعه کردن بیاموزید، این کتاب را بخوانید.

بخشی از کتاب سروش موفقیت

مهم‌ترین عاملی که روان‌شناسان برای به یاد نیامدن اطّلاعات حافظه درازمدت ذکر کرده‌اند، مشکلات بازیابی است. طبق این نظریه، آن‌چه به حافظه‌ی درازمدت سپرده می‌شود، هرگز از بین نمی‌رود. علّت این که ما پاره‌ای از مطالب قبلاً آموخته شده را نمی‌توانیم به یاد بیاوریم، این است که در بازیابی اطّلاعات ناتوانیم وگرنه مطالب در حافظه‌ی ما موجود هستند. اگر نشانه‌ها یا سرنخ‌های بازیابی لازم را پیدا کنیم، می‌توانیم اطّلاعات فراموش شده را به یاد آوریم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۶۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان