دانلود و خرید کتاب همه نازنین آیگانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب همه

کتاب همه داستانی خواندنی از مجموعه قصه‌های نترسناک نوشته و تصویرگری‌ نازنین آیگانی است. داستان همه، به بچه‌ها کمک می‌کند تا با ترس‌ها و خجالت‌هایشان کنار بیایند. 

درباره‌ کتاب همه

نازنین آیگانی در کتاب همه درباره‌ی بچه‌ای نوشته است که روز تولدش را جشن می‌گیرد. او که قرار است به مناسبت تولدش همراه پدربزرگ و مادربزرگش به شهربازی برود و حسابی خوش بگذراند، یک مشکل بزرگ دارد: او نمی‌خواهد جلو همه بازی کند! همین می‌شود که وقتی به شهربازی می‌رسند، نمی‌تواند بازی کند، چون بازی‌های شهربازی جلوی همه هستند...

موضوعاتی مانند ترس، خجالت و ... در بسیای از بچه‌ها دیده می‌شوند. والدین می‌توانند برای کمک کردن به کودکان در حل مشکلاتشان از قصه‌ها کمک بگیرند. کتاب همه یکی از داستان‌های مجموعه‌ قصه‌های نترسناک است که به این موضوع می‌پردازد و یکی از داستان‌های جذاب برای کودکان است. 

کتاب همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

بچه‌ها از خواندن داستان همه لذت می‌برند. والدین و مربیان نیز می‌توانند از محتوای کتاب همه برای گفتگو با بچه‌ها و کمک به حل مشکلاتشان کمک بگیرند.

درباره‌ نازنین آیگانی 

نازنین آیگانی، یکم فروردین ماه سال ۱۳۵۶ متولد شد. او نویسنده و تصویر کتاب‌های کودکان است. مجموعه قصه‌های نترسناک، و تصویرگری مجموعه ترانه‌های کودکانه‌ی ناصر نظر به اسم سلام شیرین از کارهای نازنین آیگانی است. 

بخشی از کتاب همه

«مامان‌بزرگ گفت: بچه! «همه» کی است؟ من دلم می‌خواهد او را ببینم و ازش بپرسم چرا نمی‌گذارد تو کارهایی که دلت می‌خواهد بکنی!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۱۷,۱۰۰
تومان