دانلود و خرید کتاب ساختار پمپ‌های دنده‌ای مذاب پلیمری محمدجعفر حسینی‌شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساختار پمپ‌های دنده‌ای مذاب پلیمری اثر محمدجعفر حسینی‌شیرازی

کتاب ساختار پمپ‌های دنده‌ای مذاب پلیمری

معرفی کتاب ساختار پمپ‌های دنده‌ای مذاب پلیمری

کتاب ساختار پمپ‌های دنده‌ای مذاب پلیمری نوشته محمدجعفر حسینی شیرازی کتابی با موضوع صنایع پلاستیک در ایران است که به بررسی ساختار پمپ‌های دنده‌ای‌ای مذاب پلیمری در صنعت پلاستیک‌سازی می‌پردازد.

 این کتاب تخصصی به کارشناسان صنایع پلاستیک اطلاعاتی مفید و کاربردی درباره پمپ‌های دنده‌ای مذاب پلیمری می‌دهد.

 خواندن کتاب ساختار پمپ‌های دنده‌ای مذاب پلیمری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه متخصصان و کارشناسان صنعت پلاستیک‌سازی.

بخشی از کتاب ساختار پمپ‌های دنده‌ای مذاب پلیمری

در اواسط دهه ۱۹۸۰میلادی من درگیر طراحی و ساخت دستگاه و قالب در صنعت پلاستیک شدم و برای توسعه تجارت نیاز داشتم که با اصول این صنعت بیشتر آشنا شوم. دانش و کسب تجربه مانند امروز نبود و باید برای بدست آوردن یک اطلاعات جزیی از کتاب‌های مرجع استفاده می‌کرد. تهیه کتاب‌های مرجع سخت بود و تازه با ادبیات فنی مخصوصی مواجه می‌شدم که یادگیری آن نیاز به کلاس‌های آکادمیک بود. هرچند که استادان این رشته هم از برخی از این فرمول‌ها و معادلات پیچیده هیچ استفاده‌ای نمی‌کردند. 

ارتباط با مراکز تجاری و داتشگاهی و شوق دانستن باعث آن گردید که بتوانم ارتباطات علمی و تجربی خوبی را بدست آورم. همه تلاشم در آن روزها و ساعت‌های زیاد وقت گذاشتن و یادگیری طراحی دستگاه و قالبهای صنعت پلاستیک باعث آن گردید که در سال ۱۹۹۳میلادی بصورت رسمی یکی از مشاوران علمی شرکت تحقیقاتی، انتشاراتی Modern Plastics بعنوان ویراستار علمی شوم. این اتفاق فرخنده مرا برای داستن بیشتر ترغیب کرد. هر چند امروز با وجود نرم افزارهای طراحی و شبیه سازی راه رسیدن به هدف و پیشرفت در این صنعت بسیار تغییر کرده اما با تمام این وجود فکر می‌کنم هنوز جای کتاب‌های کاربردی‌تر در این صنعت خالی است و نیاز است بیشتر و بیشتر تجربیات بر روی کتاب‌ها نوشته شود تا آینده‌ای درخشان‌تر برای مهندسین جوان رقم بخورد. لذا بر آن شدم تا این کتاب را به رشته تحریر در آورم.

نظرات کاربران

کاربر 5838838
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

این کتاب با داشتن اطلاعاتی مفید حق مطلب فنی را جهت ساخت ملت پمپ ارائه ننموده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان