دانلود و خرید کتاب با اضطرابم چه کنم؟ نازیلا رسول‌زاده پایدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با اضطرابم چه کنم؟ اثر نازیلا رسول‌زاده پایدار

کتاب با اضطرابم چه کنم؟

معرفی کتاب با اضطرابم چه کنم؟

 با اضطرابم چه کنم؟ کتابی نوشته نازیلا رسول‌زاده پایدار درباره چگونگی مدیریت اضطراب است.

دنیای بدون استرس همانند دنیای بدونِ محرک است. با توجه به پیشرفتِ روزافزون بشر و افزودنِ فاکتور تکنولوژی به لحظه، لحظه‎های زندگانی بحث، اضطراب نیز مطرح و کنترلِ آن نیز پر رنگ تر و جدی‎تر خواهد شد. این که چگونه فرد بتواند آستانه‎ی تحملِ خویش را بالا ببرد و یاد بگیرد چگونه با محدودیت‎های اضطراب زا مواجه شود، یک انتخاب است. این‎که اجازه ندهد اضطراب، زندگی‌اش را تحت‎الشعاع قرار بدهد و اضطرابِ آسیب‌رسان و ناسالم و مخرب را به اضطرابِ سالم و سازنده تبدیل کند نیز گزینه‎ای جهتِ انتخاب...

حالِ خوب و دل انگیز یکی از اهدافِ کلی بشر است و همگی در پیِ انجام رفتارهایی هستیم که ما را به حال خوب برساند. در این راستا حالِ خوب می تواند با فوایدی ایجاد شود که بسیار هم عالی، لذت بخش و پسندیده باشد اما مهم تر این که اجازه ندهیم که با موانعی از بین برود. با توجه به شرایط امروزه که اکثر موارد و موقعیت‎ها پیش‎بینی‎پذیری و ثباتِ کاملشان دچار نوسان شده، اضطراب و تنش و دلهره نیز بخشی از کوله بار افراد شده است.

  با اضطرابم چه کنم؟ سعی دارد به صورتی کاملاً عملیاتی و ملموس اضطراب را تعریف و تحت کنترل فرد درآورد تا بتوانیم شرایط ایجاد کننده تنش را بپذیریم و با آن‌ها سازگار شویم. مطالب ذکر شده ماحصلِ بیش از یک دهه مطالعه و درمانگری در حوزه‌ی اضطراب و شاخه‌های به وجود آورنده‌ی آن است. 

 خواندن کتاب با اضطرابم چه کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که می‌خواهند استرس و اضطراب ناخواسته و بازدارنده خود را کنترل کنند و آن را کاهش دهند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان