دانلود و خرید کتاب چاکرادرمانی شلیلا شارامون ترجمه رایمون شهابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چاکرادرمانی اثر شلیلا شارامون

کتاب چاکرادرمانی

انتشارات:نشر افکار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چاکرادرمانی

کتاب چاکرادرمانی نوشته شلیلا شارامون و بودو جی باجینسکی است، هدف اصلی از درک کردن و کار با چاکراها پدید آوردن وحدت و یکپارچگی درون شماست. دانستن اینکه چاکراها می‌توانند کمک بیکرانی در به‌دست‌آوردن شناخت از خود داشته باشند. این امر می‌تواند شما را در رها شدن نیروی ذاتی‌تان یاری کند، و شما را توانا سازد تا در زندگی‌ای سرشار از فراوانی و شادی به سر برید.

درباره کتاب چاکرادرمانی

نویسنده بر این باوراست که هیچ دانشی به اندازه دانش مراکز انرژی بدن که نام دیگر آنها «چاکرا» است، به این سؤالات پاسخ نمی‌دهد. هنگام یادگیری هدف و طریقه عملکرد چاکراها در بُعد وسیع به نیروی بالقوه انسان برای کامل‌بودن دست می‌یابیم و این نیروی فریبنده و تحسین‌آمیز که در همه ما وجود دارد، از شگفتی‌های معجزه خلقت است. هدف کتاب این است که به شناخت و درک این توانایی ذاتی انسان کمک کند.

در ارتباط با عملکرد چاکراها لزوماً نیازی به روشن‌بینی و یا این‌گونه قدرت‌ها نیست. با وجود این متوجه می‌شوید که حساسیت‌تان در مورد سطوح لطیف به‌طور مشخصی افزایش خواهد یافت. همچنین درک می‌کنید که اجزای دانش و تجربیاتتان به‌طور محسوسی با یکدیگر تلفیق خواهند شد.

خواندن کتاب چاکرادرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به چاکرادرمانی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چاکرادرمانی

۱ ـ بدن اتری

۲ ـ بدن احساسی یا اختری

۳ ـ بدن ذهنی

۴ ـ بدن روحانی یا سببی

هر یک از این بدن‌ها فرکانس ارتعاشات مخصوص به خود را دارند. «بدن اتری» که به بدن فیزیکی نزدیک‌تر است، ارتعاشاتش پایین‌ترین فرکانس را دارد؛ «بدن اختری» و «بدن ذهنی» فرکانس بالاتری دارند؛ و «بدن روحانی» بالاترین فرکانس را.

هر یک از این بدن‌ها همانند رقصی از انرژی‌ها هستند با فرکانس‌های خاص خود. از آنجایی که انسان رو به رشد است، فرکانس‌های مربوط مطابق به رشد افزایش می‌یابد. آگاهی این بدن‌ها در حد ارتعاشاتشان است. وقتی ارتعاشات آنها بالا می‌رود. انسان را به فرم‌های بالاتری از انرژی حیاتی، احساس و هوشیاری مجهز می‌کنند.

بدن‌های انرژی مختلف جدا از یکدیگر نیستند. مادام که امواجشان در فرکانس‌های مختف به خود ادامه دارد، در یکدیگر نفوذ می‌کنند. کسی که قادر به دیدن آنها باشد، تفاوت میان آنها را تشخیص می‌دهد، به شرط آنکه امواج دید او با آن فضاهای خاص هماهنگ باشد. اگر بخواهد بدن اختری را ببیند، باید با فضای اختری هماهنگ شود؛ اگر بخواهد بدن ذهنی را ببیند، باید هماهنگ با فضای ذهنی شود؛ و الی آخر...

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه