دانلود و خرید کتاب نمونه‌های شخصیتی کودکان و درمان‌های هومیوپاتی پاول هرسکیو ترجمه سید علی حسینی تهرانی
کتاب نمونه‌های شخصیتی کودکان و درمان‌های هومیوپاتی اثر پاول هرسکیو

کتاب نمونه‌های شخصیتی کودکان و درمان‌های هومیوپاتی

معرفی کتاب نمونه‌های شخصیتی کودکان و درمان‌های هومیوپاتی

کتاب نمونه‌های شخصیتی کودکان و درمان‌های هومیوپاتی نوشته پاول هرسکیو از مجموعه آثار تخصصی انتشارات اشراقیه است. نشر اشراقیه یک ناشر تخصصی است که در زمینه‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، علوم‌پایه، هومیوپاتی، فیزیک، ورزش و هنر فعالیت می‌کند.

کتاب نمونه‌های شخصیتی کودکان و درمان‌های هومیوپاتی یکی کتاب‌های تخصصی حوزه‌ی پزشکی و گرایش همیوپاتی است که با نگاهی تخصصی و کاربردی برای خوانندگان این حوزه نوشته شده است.

کتاب نمونه‌های شخصیتی کودکان و درمان‌های هومیوپاتی اگرچه فقط در مورد هشت دارو نوشته شده ولی فعلاً کاملترین کتاب متریامدیکای کودکان است و می­تواند جوابگوی حداقل هشتاد درصد مشکلات کودکان باشد.

از آنجائیکه هر دارو یا (در اصطلاح هومیوپاتی) شخصیت کودک، از ابتدای تولد تا بلوغ در نظر گرفته شده، اطلاعات جامعی را در مورد توانایی­ها، ویژه گیهای بارز و نقاط ضعف این کودکان بدست می­دهد، لذا شناخت تنوع شخصیت ها برای کسانی که با کودکان سروکار دارند از جمله والدین، معلمین، بخصوص معلمین امور تربیتی، مدیران، پزشکان و مربیان کودکان اهمیت زیادی دارد.

در بُعد پزشکی همانطور که خود دکتر هرسکیو بیان داشته ؛ بدیهی است که هرچه والدین کودک خود را بهتر بشناسند، می­توانند کمک بیشتری به پزشک در تشخیص و درمان نمایند.

خواندن کتاب نمونه‌های شخصیتی کودکان و درمان‌های هومیوپاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب برا ی تمامی پزشکان جوان، والدین و مربیان تربیتی مفید است چون کمک زیادی به حفظ سلامت خانواده‌­ها خواهد کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۸ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان