دانلود و خرید کتاب مداخله‌ی ذهن‌آگاهی برای اختلال طیف اوتیسم یون‌ساک هانگ ترجمه هادی هاشمی‌رزینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مداخله‌ی ذهن‌آگاهی برای اختلال طیف اوتیسم اثر یون‌ساک هانگ

کتاب مداخله‌ی ذهن‌آگاهی برای اختلال طیف اوتیسم

معرفی کتاب مداخله‌ی ذهن‌آگاهی برای اختلال طیف اوتیسم

مداخله‌ی ذهن‌آگاهی برای اختلال طیف اوتیسم نوشته یون ساک هانگ و پاتریک کرنی کتابی درباره تربیت کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم است.

نویسندگان معتقدند مطالعات مداخله‌ای از جمله مداخله ذهن‌آگاهی برای افراد مبتلا به ناتوانی رشد از جمله ASD نقش مهمی در کاهش مشکلات رفتاری، روان‌شناختی و جسمی آنها دارد. 

مداخلات ذهن‌آگاهی از نظر کاربرد برای سلامت جسمی، رفتاری یا روان‌شناختی افرادی که تحت تأثیر شرایط مختلف از جمله ناتوانی هستند، هم متعددتر شده‌اند و هم تنوع بیشتری یافته‌اند. اعتبار روزافزون این حوزه موجب ارزیابی مجدد اصول تمرین ذهن‌آگاهی به عنوان یکی از مؤلفه‌های خدمات اجتماعی و سلامت شده است تا اطمینان حاصل شود که اصول نظری و عملی موجود به درستی از تحوالت حوزه مطالعات ذهن آگاهی در آینده حمایت می‌کنند.

پس از مقدمات کتاب در فصل یک. فصل ۲ درباره تاریخچه و شجره‌نامه ذهن‌آگاهی است. فصل سوم مرور نظام‌مند ادبیات مطالعات مداخله‌ای ذهن‌آگاهی، بررسی گرایش‌های مداخله ذهن‌آگاهی معاصر و کاربردهای پژوهشی و شناسایی نقاط ضعف و قوت این روش است. در فصل ۴ ،توسعه و ارائه اولین مرحله از برنامه ذهن آگاهی رایج گزارش شده است. در فصل ۵ ،مرحله دوم این مطالعه گزارش شده است.

 فصول ۴ و ۵ شامل گزارش نتایج مداخله به شکلی است که مادران و کودکان را هم به طور مستقیم از طریق تمرین ذهن‌آگاهی خودشان و هم به طور غیرمستقیم از طریق ارتباط متقابل با اعضای خانواده که ذهن آگاهی را به کار بردند تحت تأثیر قرار دهد.

نتایج در فصل ۶ بحث می‌شود و با مطالعات مداخله‌ای قبلی در حوزه ذهن‌آگاهی مقایسه می‌شود. نویسندگان کارشان را با جست وجوی محدودیت‌های نتایج و حوزه‌هایی به پایان می‌برند که باید مطالعات آینده مربوط به ذهن‌آگاهی جهت پیشرفت شیوه‌های کنونی برای حمایت از زندگی افراد مبتلا به DD به آنها بپردازند.

 خواندن کتاب مداخله‌ی ذهن‌آگاهی برای اختلال طیف اوتیسم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

متخصصان حوزه روان‌درمانی و رفتاردرمانی به ویزه متخصصان اختلال اوتیسم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان