دانلود و خرید کتاب اسپیکتولاماسوس‌ها حسین کربلایی‌طاهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسپیکتولاماسوس‌ها اثر حسین کربلایی‌طاهر

کتاب اسپیکتولاماسوس‌ها

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اسپیکتولاماسوس‌ها

کتاب اسپیکتولاماسوس‌ها نوشته حسین کربلایی طاهر است. این کتاب روایتی طنز دارد و در فضای شهری تهران روایت می‌شود. نویسنده با زبانی طنز از همه جا سخن می‌گوید تا به چیزی که می‌خواهد برسد. 

کتاب اسپیکتولاماسوس‌ها سعی دارد در زبان طنز و شوخی نکات مهمی از زندگی روزمره که فراموش کرده‌ایم را به ما یاداوری کند.

خواندن کتاب اسپیکتولاماسوس‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی طنز پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب اسپیکتولاماسوس‌ها

حسن ولی‌زاده، در شهریور سال ۱۳۴۵ در شهر قم و در خانواده‌ای مذهبی دیده به‌جهان گشود. از سنین کوچکی اشتیاق عجیبی به امور فنی از خود نشان داد. میل به کنجکاوی در او زبانه می‌زد به‌طوری که در منزل‌شان وسیلهٔ برقیِ سالمی وجود نداشت. در یک فیلم کوتاه ۸ میلی‌متری که به‌طور اتفاقی از بچگی او به‌دست آمده این موضوع به‌خوبی مشخص است. در این فیلم که سند مهمی به‌شمار می‌آید، پسربچهٔ سه ساله‌ای (حسن آقا) را می‌بینیم که درحال درب و داغون کردن یک رادیوی ترانزیستوری است. فردی که تا این لحظه هنوز هویت اصلی او برایمان فاش نشده با تقلید صدای کودکانه (شاید عملی برای مخدوش ساختن هویتش!) از وی می‌پرسد: «حسن جان، عمو جون چی‌کار می‌کنی؟» و حسنِ کوچک با زبان شیرین بچگی خود پاسخ مهم و دندان‌شکنی می‌دهد: «خراب می‌کنم درست بشه!»

لازم به ذکر است، عمو جان گفتن این فرد مجهول‌الهویه دال بر عمو بودن وی نیست، زیرا که بنابر تحقیقات گسترده و دقیق ما، پدر حسن، یعنی آقای محمدعلی ولی‌زاده برادر نداشته‌اند. پس این شخص، عموی حسن نیست. اما به‌راستی این شخص کیست؟ این دوربین از کجا آمده است؟ فیلم این دوربین کجا و توسط چه فرد یا افرادی چاپ شده است؟ سه پایهٔ دوربین از کجا آمده است؟ و چرا در هنگام فیلمبرداری از آن استفاده نشده است؟ اصلا این آقا چرا آنجا بوده؟ و چرا این سوال مهم و اساسی را از یک بچهٔ سه ساله پرسیده است؟ و مثلا از او سوال دیگری نپرسیده است؟ آیا این فرد قصد دارد سوالی ماندگار بپرسد؟ در این‌صورت چه هدف یا اهدافی را دنبال می‌کرده؟ از چه سازمان یا گروه بیگانه‌ای دستور می‌گرفته؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳۳۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۱۴,۰۰۰
۵۰%
تومان