دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ نکته‌ی مهم برای کسب موفقیت در کار و زندگی باب باستین ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ نکته‌ی مهم برای کسب موفقیت در کار و زندگی اثر باب باستین

کتاب ۱۰۱ نکته‌ی مهم برای کسب موفقیت در کار و زندگی

معرفی کتاب ۱۰۱ نکته‌ی مهم برای کسب موفقیت در کار و زندگی

کتاب ۱۰۱ نکته‌ی مهم برای کسب موفقیت در کار و زندگی اثر باب باستین است که درباره نکات مهم در موفقیت‌های شغلی و زندگی صحبت می‌کند.

درباره کتاب ۱۰۱ نکته‌ی مهم برای کسب موفقیت در کار و زندگی

صرف‌نظر از این که می‌خواهید در چه زمینه‌ای به موفقیت دست یابید، باید راه آن را بلد باشید. به همین‌منظور، باب باستین در این کتاب ۱۰۱ نکته را یادآور می‌شود که برای موفقیت در هر هدفی شما را یاری می‌کنند؛ نکات اثبات‌شده‌ای که باعث ترقی شما و پیشرفت در اهدافتان می‌شوند. 

خواندن کتاب ۱۰۱ نکته‌ی مهم برای کسب موفقیت در کار و زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه کسانی که به دنبال زندگی شاد و موفق در همه زمینه‌ها هستند.

 بخشی از کتاب  ۱۰۱ نکته‌ی مهم برای کسب موفقیت در کار و زندگی

یک دفتر یادداشت روزانه تهیه کنید

همچنان که برای دستیابی به موفقیت تلاش می‌کنید باید ترتیبی دهید تا دستاوردهایتان را ملاحظه کنید. برای این منظور، در یک دفتر یادداشت روزانه، کلیهٔ دستاوردهایتان را یادداشت کنید. در مواقعی که احساس یأس و ناامیدی به شما دست می‌دهد با مراجعه به این دفتر و مشاهدهٔ موفقیت‌ها و دستاوردهایتان نیرویی تازه خواهید یافت.

مراقب آدم‌های شیاد و کلاهبردار باشید

متأسفانه در کار همواره اشخاصی پیدا می‌شوند که می‌خواهند با شیادی و کلاهبرداری جیبتان را خالی کنند. مواظب مارهای خوش‌خط و خال باشید؛ آدم‌هایی که با چرب‌زبانی قصد فریب‌دادن شما را دارند. اگر پیشنهادی بیش از حد خوب به‌نظر می‌رسد یا کسی بی‌دلیل، بیش از حد به شما لطف و محبت می‌کند، نسبت به آن شک کنید. همیشه معاملات یا پیشنهادهایی که خیلی عالی به‌نظر می‌رسند را حسابی بسنجید و ارزیابی کنید تا مبادا مغبون شوید. اگر کسی اصرار دارد به‌سرعت در مورد یک معامله یا سرمایه‌گذاری تصمیم بگیرید، با تمام توانتان پا بگذارید به فرار!

مسئولیت‌پذیر باشید

فقط خودتان مسئول موفقیت‌تان هستید، نه کسی دیگر. با این که باید از کمک دیگران بهره‌مند شوید، اما در نهایت مسئولیت با خودتان است. همکاری با اشخاص باصلاحیت، انتخاب سرمایه‌گذاران درست، و انتخاب مسیری مناسب برای کسب موفقیت بر عهدهٔ شماست. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید و بنابراین، موظف و مسئول هستید که تصمیم‌های درست اتخاذ کنید.

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
خیلی خوب بود اگر دوستان و همکاران نزدیکتان می‌توانستند در موفقیتتان سهیم شوند، اما اغلب کسانی در این بین پیدا می‌شوند که یا به شما حسادت می‌ورزند و یا با منفی‌بافی، شما را دلسرد می‌کنند. اگر برای رسیدن به هدف خود و کسب موفقیت در آن مصمم هستید باید از شرّ این اشخاص خلاص شوید. گرچه شاید نتوانید آنان را به‌کل از زندگی‌تان حذف کنید، تا جای ممکن باید از آن‌ها برحذر باشید. اگر او کسی است که هر روز ملاقاتش می‌کنید، از اهداف و مقاصد خود حرفی با او نزنید.
احسان رضاپور
از شِکوه و شکایت دست بکشید شاید از خودتان بپرسید: «شِکوه کردن چه ربطی به موفقیت دارد؟!» در واقع، بسیار هم مربوط است! در صورتی که وقتِ خود را صرف شِکوه و شکایت از مشکلات و موانع موجود کنید، زمان زیادی را با منفی‌بافی هدر می‌دهید و بدین‌ترتیب فرصت پیشرفت را از خود می‌گیرید. پس، جای این که به شکایت از چالش‌ها و مشکلات بپردازید، آن‌ها را به چشم فرصتی برای رشد بنگرید.
احسان رضاپور

حجم

۷۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۷۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان