دانلود و خرید کتاب جاسوسی در بالن جمال اکرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جاسوسی در بالن

جاسوسی در بالن نوشته جمال اکرمی جلد دوم از مجموعه ده جلدی ماجراهای ماشین مشتی ممدلی است که در انتشارات نیستان به چاپ رسیده است.

در این مجموعه جذاب سوار بر دو بال خیال و تاریخ به تهران قدیم سفر می‌کنید تا ماجراهایی تاریخی را با چاشنی طنز و نوآوری بخوانید.

درباره مجموعه ماجراهای ماشین مشتی ممدلی

جمال اکرمی در این مجموعه ماجراهای جذاب و غیر قابل پیش‌بینی را به صورتی فرح‌بخش و خنده‌دار بازگو کرده است که جاسوسی در بالن یکی از آن‌ها است. او با تجربه نویسندگی چندین ساله خود در این کتاب شما را از دنیای مدرن دیجیتال با خود به کوچه پس‌کوچه‌های تهران قدیم می‌برد و غبار از روی نام‌‌‌ها و مکان‌های فراموش شده می‌زداید.

اکرمی نویسنده‌ای مسلط به اصطلاحات اصیل تهرانی است که نمایشی جذاب با حضور ده‌ها شخصیت از پادشاهان قاجار گرفته تا چهره‌­های مشروطه­‌خواه، دلقک­‌های درباری و مردم عادی کوچه و بازار ترتیب داده. صحنه­ این نمایش، کاخ­‌ها، گذرها و بازارچه‌­های قدیمی، تکیه دولت و محل­‌های آشنا برای ساکنان پایتخت در صد سال گذشته است. در تمام مجموعه سه شخصیت ثابت، این روایت‌­های نمکین و هجان­ان‌اگیز و نفس­‌گیر را به هم پیوند می‌­دهند: مشتی ممدلی و اتولخان؛ راننده­ معروف و ماشین قراضه‌­اش که از سال‌ها پیش تصنیف­ عامیانه‌­ای برایشان ساخته ­شده، و شخص نویسنده که گه‌­گاه در لحظات حساس ماجرا ظاهر می‌­شود و بعد خیالی روایت را تقویت می­‌کند.

اکرمی به زیبایی از وقایع تاریخی الهام گرفته و ماجراهایی خنده‌دار را برای آشنایی نسل جدید با دنیای قدیمی‌ها روایت کرده است. هر کتاب، سه داستان کوتاه با ریتم سریع و حجم کم، منطبق بر حوصله­ و سلیقه­ نوجوانان دارد که طرح­‌های تک­رنگ فرهاد جمشیدی، شخصیت‌­پردازی و فضاسازی را کامل کرده ­است.

خواندن مجموعه ماجراهای ماشین مشتی ممدلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر داستان طنز با چاشنی تاریخ آن هم در جایی میان خیال و واقعیت را می‌پسندید، این مجموعه را بخوانید و لذت ببرید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان