دانلود و خرید کتاب آشپزخانه داریوش شاه علیرضا محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشپزخانه داریوش شاه اثر علیرضا محمدی

کتاب آشپزخانه داریوش شاه

معرفی کتاب آشپزخانه داریوش شاه

کتاب آشپزخانه داریوش شاه نوشته علیرضا محمدی است. این کتاب داستانی مبتنی بر روانشناسی موفقیت در مذاکره است.

انسان مثال گیاهی است که خشک شده و از بین می‌رود و تمام زیبایی‌های انسان نیز همچون گلی است که پژمرده می شود. آری؛ گیاه خشک و پژمرده می‌شود و انسان نیز مانند گیاه از بین می‌رود اما تنها کلام، افکار و آثار او باقی می‌ماند. انتشارات نسل روشن در تلاش است با انتشار کتابی ارزشمند که از سطح علمی مطلوبی برخوردار باشد، به وظیفهٔ انسانی و اعتقادی خویش عمل کند تا بتواند اثری سازنده را به عنوان میراثی ناچیز برای نسل روشن باقی گذارد.

کتاب آشپزخانه داریوش شاه یک راهنمای جامع برای کسانی است که می‌خواهند مذاکره یاد بگیرند. این کتاب کمک می‌کند تا با خیال راحت در یک مذاکره پیروز باشید.

خواندن کتاب آشپزخانه داریوش شاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیروزی در هر مذاکره‌ای پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب آشپزخانه داریوش شاه

آرتین جوانی از سرزمین کاسپی بود که بعد از طی صدها کیلومتر و سفری سخت خود را به تخت جمشید رسانده بود. خستگی و دشواری راه، صرف زمان، هزینه های بسیار و آرزوی دست یابی به رویاهای بزرگ راهی برای بازگشت را، برای او باقی نمی گذاشت. آرتین پسری با چشمانی اطلسی، قد و قامت کشیده، موهای ژولیده و مجعد، بدنی ورزیده و نگاهی نافذ بود. از کودکی نزد پدر به هنر آشپزی مشغول بود و فوت و فن این حرفه را تا آنجا که می توانست از پدر آموخته بود. اکنون در نوزده سالگی دست به سفری بزرگ زده بود و خواستی بزرگ کرده بود. اما دست یابی به این آرزو ها کار ساده ای نبود، زیرا که غذا در دربار هخامنش جایگاه ویژه ای داشت و عضوی در آشپزخانه هخامنش بودن کار ساده ای نبود. او برای اینکه بتواند به عضوی دائم در آشپزخانه دربار تبدیل بشود باید جادوی طعم های شگفت انگیز را می آموخت و از سوی دیگر به آداب معاشرت در دربار هخامنش آشنا می شد. به نظر می رسید دشواری های جدیدی در پیش روی آرتین جوان قرار داشت که سختی های سفر را در ذهن او کم رنگ می نمود.

نظرات کاربران

امیرحسینم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱

کتاب مهارت های اولیه مذاکره رو در قالب داستان توضیح داده واسه کسی که هیچی از فن مذاکره نمی دونه خوبه اما اصلا عمیق نمی شه از داستانی بودنش لذت بردم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
در برخورد با کسانی که از آن ها متنفر هستید باید به رفتارها بیاندیشید و نه احساسات! خیلی اوقات در شرایط هیجانی ممکن است شما به تخلیه احساساتتان بپردازید. این یک اشتباه محض است،
کاربر ۱۲۷۶۸۳۱

حجم

۶۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۶۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان