دانلود رایگان کتاب عملیات والفجر ۸ مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عملیات والفجر ۸

در کتاب عملیات والفجر ۸ که به همت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده است. گوشه‌ای از غیوری‌های سربازان وطن را در هشت سال دفاع مقدس می‌خوانید.

دوران هشت سال دفاع و مقاومت جمــهوري اسـلامي ايـران در برابـر هجوم نظامي رژيم عراق ـ كه با ترغيب امريكا آغاز شد و با پشـتيبانی همه قدرت‌های سياسی، نظــامی و اقتصـادی جـهان ادامـه يـافتـ از بارزترين مقاطع حيات حقيقی اين مرز و بوم است. اينک كه بيش از شانزده سال از پايان اين دوره سرنوشت‌ساز تاريخ ايـران و انقـلاب اسـلامی مـی‌گذرد، تبييــن حماســه‌های عظيــم و ارزشمندی كه مــردم و رزمنـدگان ايـن سـرزمين آفريدنـد، ضـرورت بيشتری پيدا كرده است.

مركز مطالعات و تحقيقات جنــگ بـا درک ايـن رسـالت تـاريخی، تلاش می‌كند با بهره‌گيری از اسناد، مــدارک و منـابع بي‌نظـيري كـه راويان و محققان اين مركز در طـول جنـگ هشـت سـاله جمـع‌آوری كرده‌اند، ابعاد مختلف دفاع مقدس را ترسيم نمايد.

مركز مطالعات و تحقيقات جنگ تاكنون مجموعــه‌های متعـددی را درباره وقايع جنگ عراق عليه ايران منتشر كرده است. ايــن مجموعـه كه گزارش نبردهای اصلی رزمندگان اسلام در مقابله با ارتش عـراق و هـم‌پيمانـانش است، بـراي دسترسـی آسـان‌تر و آشـنايی بيشـتر علاقه‌مندان و محققان به وقايع اين نبرد عظيم است كه هــر جلـد آن بـه يكـي از عمليات‌هـای اصلـی جمـهوری اسـلامی عليـه متجـاوزان اختصاص دارد.

در کتاب حاضر با چند و چون و استراتژی‌های عملیات والفجر ۸ آشنا می‌شوید.

خواندن کتاب عملیات والفجر ۸ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به تاریخ دفاع مقدس را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه