دانلود و خرید کتاب هدیه باران سمانه صنعتگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هدیه باران

 غدیر بزرگترین و بالاترین عید، از لحاظ ارزش و جایگاه است.این عید به دلیل اهمیت و تمایز با دیگر ایام، آداب متفاوتی دارد و انجام کارهای خاصی در آن توصیه شده است‌.

مجموعه داستان‌های آداب غدیر با استناد به کلام خداوند و معصومین علیهم السلام، با زبانی کاملا کودکانه و قابل درک، این آداب را برای فرزندان دلبندمان توضیح می‌دهد و آنها را با حال و هوای این عید آشنا می‌کند.

با توجه به اهمیت عید غدیر و وظیفه سنگین و قطعی ما در رساندن این دستور پیامبر (صلوات الله علیه و آله ) ما تلاش کردیم که این امر مهم را به صورت واضح ، شیرین و دلنشین، برای عزیزانمان عنوان کنیم.

و به دلیل اینکه کودک با شخصیتهای خردسال این داستانها همزاد پنداری می‌کند، همراهی و توضیحات شما، این مهم را ماندگارتر خواهد کرد.

همراهی ما با فرزندانمان، همیشه بهترین لحظه‌ها و خاطره‌ها رابرای آنها رقم می‌زند. طراحی کاردستی متناسب ‌در انتهای داستان، فضای این همراهی را برای شما با بچه ها فراهم می‌نماید.

درباره‌ کتاب هدیه باران

کتاب هدیه باران نوشته سمانه صنعتگر و تصویرگری کوثر ارجمند درباره دختری است که لباس جدیدش را برای بهترین مناسبت نگه داشته است. بهترین مناسب برای پوشیدن لباس های جدید عید غدیر است.

باران چند روز پیش تولدش را جشن گرفته است. یک جشن تولد دوست داشتنی با کلی هدیه‌های زیبا و غافلگیر کننده! او سه تا شمعی را که روی کیک تولدش بود فوت کرد و بعد هدیه‌هایش را باز کرد. یکی از هدیه‌ها، پیراهن زیبایی با دامن چیندار و گل‌های رنگارنگ بود. باران خیلی دلش می‌خواهد هدیه‌اش را زودتر بپوشد اما هربار مادرش به او می‌گوید که کمی صبر کند...

کتاب هدیه باران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب هدیه باران داستانی جذاب و شنیدنی برای تمام کودکان دارد.

بخشی از کتاب هدیه باران

چند روز پیش، تولد باران بود. او سه شمع صورتی را فوت کرد. باران، الان خیلی چیزها را متوجه می‌شود و هنوز چیزهای زیادی باید یاد بگیرد. یکی از کادوهای تولدش پیراهن قشنگی بود که دامن چین‌دار آن گل‌های رنگی داشت. باران این هدیه را خیلی دوست داشت و دلش می‌خواست که زودتر آن را بپوشد. اما هربار مادر می‌گفت: «دختر عزیزم، اگر برای پوشیدن اون چند روز صبر کنی، بهتره!» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان