دانلود و خرید کتاب نامه های یک باسواد کوچک سمانه صنعت گر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه های یک باسواد کوچک اثر سمانه صنعت گر

کتاب نامه های یک باسواد کوچک

انتشارات:انتشارات گوی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نامه های یک باسواد کوچک

کتاب «نامه های یک باسواد کوچک» نوشتۀ سمانه صنعت گر است و انتشارات گوی آن را منتشر کرده است. این کتاب درباۀ کودکی است که تصمیم می‌گیرد برای کسانی که به‌خاطر امام‌زمان مردم را خوشحال کرده‌اند، نامه بنویسد. 

درباره کتاب نامه های یک باسواد کوچک

نامه‌های یک باسواد کوچک دربارۀ کودکی است که به‌تازگی باسواد شده و مهارت نوشتن را یاد گرفته است. او چند روز شاهد رفتارهای زیبا از جانب افرادی است به بهانۀ نیمۀ شعبان تلاش کرده‌اند مردم را خوشحال کنند؛ بنابراین کودک تصمیم می‌گیرد به سهم خودش برای جبران مهربانی‌شان نامه‌ بنویسد و به آن‌ها تقدیم کند. برای مثال نامه‌ای به یک نانوا که برای خوشحال کردن امام‌زمانش نان صلواتی به مردم عرضه کرده است و یا آقای چرخ‌و‌فلکی که به مناسبت عید نیمۀ شعبان بچه‌ها را ۲ دور اضافه می‌چرخاند.

کتاب نامه‌های یک باسواد کوچک،‌کتابی دلنشین است که با زبانی ساده، روان و کودکانه مضامین دینی و مذهبی را به کودکان انتقال می‌دهد. کتاب نامه‌های یک باسواد کوچک زیرمجموعۀ کتاب‌های گلخونۀ نشر گوی است که در انتقال مفاهیم دینی و مذهبی به‌ویژه مهدویت و آشنایی کودکان با امام‌زمان فعالیت می‌کند. تصاویر کتاب نامه‌های یک باسواد کوچک بسیار زیبا و خلاقانه است. کوثر ارجمند، تصویرگر کتاب از رنگ‌های ملیح استفاده کرده است که نظر کودکان را هنگام مطالعۀ کتاب به خود جلب می‌کند. «خورشید پیدا بهتر است»، «شکلات‌های کاغذرنگی»، « هدیه باران» و «مهمان‌های عزیز» آثار دیگر سمانه صنعت‌گر است. 

خواندن کتاب نامه های یک باسواد کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی برای کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب نامه های یک باسواد کوچک

«سلام آقای نانوا، عید شما مبارک. می‌خواستم به شما خیلی ممنون بگویم. امروز که از ما برای نان‌های داغ و کنجدی پول نگرفتید،‌ من خیلی تعجب کردم. داداشم گفت برای خوشحال کردن امام زن (ع) نان صلواتی پختید. دست شما درد نکند. خیلی خوشمزه بود.

سلام آقای چرخ‌فلکی. عید شما مبارک. من همیشه با خودم فکر می‌کردم که خوش به حال شما و بچه‌هاتون. هروقت بخواهید می‌توانید سوار چرخ‌وفلک بشوید و چند بار بچرخید. پول هم لازم نیست به کسی بدهید. اما دیروز که برای عید نیمه شعبان دو دور اضافه بچه‌ها رو چرخوندید،‌خیلی خوشحال شدم. ممنون برای عیدی خوبتان.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان