دانلود و خرید کتاب مقابل چشمان همه سمیرا سادات امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقابل چشمان همه اثر سمیرا سادات امامی

کتاب مقابل چشمان همه

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مقابل چشمان همه

کتاب مقابل چشمان همه نوشته سمیراسادات امامی، کارنامه گردان کربلای شاهرود در عملیات والفجر ۸ است.

 درباره کتاب مقابل چشمان همه

با آغاز جنگ تحمیلی توسط صدام جنایتکار، غیورمردان و شیر زنان با ایمان از سراسر کشور پهناور ایران به پا خاستند تا به اندازه توان خود نقشی اثرگذار در حفظ و حراست از ناموس و کیان نظام مقدس اسلامی ایفا کنند.

در آن سالهای حماسه، خون، جهاد و شهادت، بار سنگین جنگ را اقشار مختلف مردم به ویژه نیروهای مسلح در قالب سازمان ها و یگان های مختلف به دوش کشیدند و با ایثار و فداکاری و به یاری خدا، عظمت و اعتلای ملت و انقلاب اسلامی را در تاریخ جهان به ثبت رساندند.

ایثارگران و افتخارآفرینان میدان نبرد، چه بسیار ناگفته هایی دربستر اسناد تاریخی و سینه یاران میدان های عاشقی باقی مانده است که باید آن ها را همچون گنجی پربها و گران سنگ استخراج کرد و در همه عرصه ها از آن بهره گرفت. برای حفظ این میراث گرانبها و امانت بزرگ شهدا، پرداختن به تاریخ دفاع مقدس و انتشار اینگونه آثار، ضرورت اجتناب ناپذیر و موجب مستندسازی، تثبیت حقایق، انتقال تجربه ها به نسل های دیگر و درس گرفتن و عبرت آموزی از حوادث و رخدادهاست.

دراین میان، نقش مردم ولایتمدار و رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس بسیار برجسته و بارز است. براساس سرشماری سال ۱۳۶۵ و مقیاس آمار شهدا، جانبازان و آزادگان کشور، استان سمنان، رتبه دوم ایثارگری را در سطح کشور در اختیار دارد.

تنها یگان نظامی استان سمنان در دفاع مقدس، تیپ ۱۲ قائم آل محمد (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که توانست با حضور در تمامی جبهه های نبرد، از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آید. 

در سال ۱۳۹۴ با همت رزمندگان جامانده از کاروان شهدای گردان کربلا، بازخوانی ماموریت گردان در عملیات والفجر ۸ آغاز شد. بدون هیچ درنگی، اسناد و پژوهش مرکز فرهنگی دفاع مقدس برای غنی سازی اسناد و مدارک دفاع مقدس، شناسایی، ثبت و ضبط خاطرات، دلاورمردی های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس شهرستان شاهرود علاوه بر حضور در نشست‌های بازروایی با نویسنده دفاع مقدس سمیراسادات امامی هماهنگ تا ضمن شرکت در جلسات، مصاحبه های تکمیلی نیز انجام پذیرد.

در مجموع بیش از ۵۰ ساعت بازخوانی و مصاحبه به عمل آمده پس از ضبط، فیلمبرداری، پیاده سازی، تایپ برای تدوین در اختیار نویسنده قرار گرفت.

کتاب مقابل چشمان همه اثری پژوهشی و گزارشی است از اتفاق و رخدادهای دلاور مردان خطه شاهرود.

 خواندن کتاب مقابل چشمان همه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به تاریخ دفاع مقدس و ادبیات پایداری.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان