دانلود و خرید کتاب ستاره‌های آسمان ولایت رضا رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ستاره‌های آسمان ولایت اثر رضا رستمی

کتاب ستاره‌های آسمان ولایت

نویسنده:رضا رستمی
انتشارات:انتشارات صریر
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ستاره‌های آسمان ولایت

کتاب ستاره‌های آسمان ولایت نوشته رضا رستمی است. این کتاب زندگی‌نامه و خاطرات شهدای سرباز سپاه شهرستان مریوان است. کتاب «ستاره های آسمان ولایت» خاطرات سبز و به یاد ماندنی ۷۰ نفر از نقش آفرینان شهدای سرباز سپاه پاسداران شهرستان مریوان را در سال های حماسه و خون به تصویر کشیده است.

این کتاب روایتی کوتاه از زندگی این شهدای گران‌قدر است. 

خواندن کتاب ستاره‌های آسمان ولایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی‌نامه شهدا پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ستاره‌های آسمان ولایت

اشتیاق شدید او به خدمت و شهادت در راه خدا سبب شد با مورد تهدید قرار گرفتن کُردستان از طرف ضدانقلاب، به صف جهاد علیه گروه‌های تروریستی و ضداسلام بپیوندد.

پاسدار وظیفه شهید احمد ابراهیمی در روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد میان خانواده‌ای فقیر در دامان مادرش آلتون به دنیا آمد. دو سال بیشتر نداشت که پدرش را از دست داد و سرپرستی وی را برادرانش بر عهده گرفتند. نبود حمایت‌های پدر و فقر مالی او را از داشتن علم و دانش بی‌بهره ساخت او تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و در کنار خانواده به کشاورزی مشغول شد. دوران کودکی و نوجوانی را در روستا سپری کرد؛ و پس از رسیدن به سن سربازی در تاریخ هشتم خردادماه سال ۱۳۶۴ به خدمت مقدس سربازی اعزام و به سپاه پاسداران شهرستان سروآباد پیوست. در حین خدمت در سال ۱۳۶۴ با دختری به اسم رابعه قطبی ازدواج کرد که ثمرهٔ این ازدواج یک فرزند پسر است. سرانجام این سرباز قهرمان در درگیری با ضدانقلاب براثر اصابت گلوله به پیشانی و کتف به درجهٔ رفیع شهادت نائل گردید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۵۳۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان