دانلود و خرید کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند علی ایرانمنش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند اثر علی ایرانمنش

کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند

معرفی کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند

کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند، نوشته علی ایرانمنش، یک اثر خواندنی است که به شما کمک می‌کند چالش‌های مسیر ثروتمند شدن را بشناسید و برای اصلاح آن قدم بردارید. 

درباره‌ی کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند

شاید شما هم بارها این جملات را شنیده باشید یا خودتان آن‌ها را به زبان آورده‌اید: چرا او که به اندازه‌ی من باهوش نیست، مدرک تحصیلی ندارد یا ... از من ثروتمندتر است؟ ما خیلی اوقات در دام چنین مقایسه‌ای می‌افتیم و هوش خودمان را با سخت‌کوشی یا شرایط متفاوت دیگران، مقایسه می‌کنیم. حقیقت این است که قرار نیست چون ما ضریب هوشی بالاتری داریم، وضع مالی بهتری هم داشته باشیم. بلکه عناصر دیگری در کار هستند تا ما را ثروتمند کنند. علی ایرانمنش در کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند به این سوال پاسخ می‌دهد. او تلاش کرده تا با بررسی المان‌های مختلفی که به افراد برای به دست آوردن ثروت کمک می‌کنند، نقش هرکدام را بیان کند و در عین حال به مسائلی بپردازد که یک فرد باهوش باید با آن‌ها دست و پنجه نرم کند تا به آن درجه از ثروتی که می‌خواهد، برسد.

کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند، اثری کاربردی و خواندنی برای تمام کسانی است که مرتب این سوال را از خودشان می‌پرسند. اگر دوست دارید با دلایل پولدار نشدن خود و راه‌های کسب ثروت آشنا شوید، کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند را بخوانید. 

بخشی از کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند

اگر من شخصی با هوش اندک باشم نباید تصور کنم که برای پس انداز مالی در هیچ زمینه یا شکلی ناتوان هستم و بالعکس اگر دارای بالاترین بهره هوشی هم باشم نباید تصور کنم که دارای ویژگی یا مزیت خاصی هستم. او ادامه می‌دهد: من تصور می‌کردم که افراد باهوش دارای ثروت بیشتری باشند و فکر می‌کردم چنین افرادی اشتباهات کمتری مرتکب می‌شوند ولی وقتی نتایج مشخص شدند، گفتم نکند دچار اشتباه شده باشم!؟ اما کاملا ثابت شد که نتایج درست هستند و هیچ اشتباهی صورت نگرفته است. 

واقعیت این است که ما به هوش بیش از حد اهمیت داده‌ایم. در تحقیقی در آمریکا از افراد خواسته شد نظر دهند که استعداد مهم است یا سخت کوشی؟ اکثر افراد به سخت کوشی رأی دادند. ولی وقتی آزمایشات دقیق‌تر انجام شد معلوم شد همان آدم‌ها اگر بخواهند برای انجام کاری کسی را انتخاب کنند، ناخودآگاه فرد باهوش‌تر را انتخاب می‌کنند. یعنی در اعماق ذهن همه ما هنوز هوش و استعداد حرف اول را می‌زند. ولی در واقعیت، از دستاوردهای صاحبان هوش و استعداد به این نتیجه می‌رسیم که لزوما نتایج بهتری نسبت به دیگران کسب نکرده‌اند.

فهرست 

  • دام اعتماد به نفس 
  • جدال ذهن و تمرکز
  • عدم درک واقعیت‌های موجود
  • باهوش‌های افسرده و ناامید
  • باهوش‌های دوست نداشتنی!
  • معایت تواضع و فروتنی
  • منابع


نظرات کاربران

رضا حیدری
۱۳۹۹/۱۰/۱۳

عالی بود کاش نسخه epub داشته باشد بهتر است

مریم قاسم پور
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

مفید بود

Ebi Orojani
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

کتابیه که با خوندن اون حس خوبی بهتون میده متن روان و قلم ساده و خوبی داره توش از کلمات قلمبه سلمبه استفاده نکرده کوتاه و مختصر و مفید و جذابیت داره قلم نویسنده جذبت میکنه تازه من این نویسنده

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۴٫۵ کیلوبایت

حجم

۸۰۴٫۵ کیلوبایت

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان