دانلود و خرید کتاب قدرت هوش خلاق تونی بوزان ترجمه پروانه قدس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت هوش خلاق اثر تونی بوزان

کتاب قدرت هوش خلاق

نویسنده:تونی بوزان
انتشارات:نشر بخشایش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت هوش خلاق

کتاب قدرت هوش خلاق نوشته تونی بوزان است و با ترجمه پروانه قدس منتشر شده است. این کتاب سعی دارد خواننده در مسیری قرار دهد که ابتدا میزان خلاقیت خودش را بسنجد، سپس برای بهبود خلاقیتش تلاش کند.

درباره کتاب قدرت هوش خلاق

هوش خلاقهٔ شما، در کنار آمدن با ایده‌های نو و حل مشکلات به شیوه‌ای مبتکرانه است و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در اندیشه و رفتار و بازده‌تان یک سر و گردن از دیگران بالاتر باشید. این هوش چندین معیار دارد که همگی آموختنی و قابل پرورش‌اند تا شما بتوانید خلاقیت‌تان را افزایش دهید. کتاب قدرت هوش خلاق به گونه‌ای طراحی شده، که در طول سفری بزرگ در پهنهٔ خلاقیت، به شما نشان دهد که چه طور می‌توانید قدرتِ خلاقه خود را در هر مرحله از این سفر افزایش دهید و وسعت بخشید.

خواندن کتاب قدرت هوش خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می خواهند در زندگی خلاقیت بیشتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب قدرت هوش خلاق

فصل هفتم: نوآوری و انعطاف‌پذیری خلاق

دلیل عمدهٔ این که آدم‌ها در جستجوی خود برای خلاقیت پیشرفتی ندارند، این است که آموخته‌اند فقط با یک شیوهٔ ابتدایی فکر کنند. دلیل بی‌علاقگی مردم به دنبال کردن خلاقیت‌شان همین است. این موضوع باعث شده است که آنها در گودالی گرفتار شوند و حتی قادر نباشند در درون‌شان جستجو کنند. در این فصل، روش‌های زیادی برای « طرز دیگر دیدن » به شما نشان خواهم داد، روش‌هایی برای پرداختن به موضوعات از زوایای گوناگون و نقطه نظرات متفاوت. تکنیک‌هایی که نوابغ بزرگ خلاق از آنها برای راه‌اندازی ایده‌هاشان که جهان را متحول کرده، استفاده کردند. آیا شنیده‌اید که هر از چند گاهی مردم دربارهٔ یکی از این نوابغ می‌گویند که « خودِ خودش است »، « بی‌نظیر »، « بی‌همتاست »، « غیر قابل قیاس است ». این ویژگی « منحصر به فرد بودن » پایه و اساس تفکر خلاق است. من به شما ثابت خواهم کرد که بیش از آنچه که فکر می‌کنید، منحصر به فرد هستند و به شما نشان خواهم داد که چه طور نوآوری را در خود پرورش دهید، طوری که هم مایهٔ بهت خودتان بشود و هم دوستان‌تان! 

نظرات کاربران

Yamad
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

چرا این کتاب رو که در اپ کتابراه قیمتش ۶ هزار تومنه با ۴ برابر قیمت برای فروش گذاشتید؟

کاربر 2146605
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

کتاب تو کتابراه 6 هزار تومن اینجا 24هزار تومن???

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۳۶۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان