دانلود و خرید کتاب ۴ راه عاشق زندگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۴ راه عاشق زندگی

کتاب ۴ راه عاشق زندگی نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، اسرار موفقیت و مسئولیت‌پذیری و احترام به دیگران را بیان می‌کند.

درباره‌ی کتاب ۴ راه عاشق زندگی

موفق شدن یک اصطلاح بسیار پرکاربرد در مسیر زندگی و کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری است. کتاب ۴ راه عاشق زندگی هم کتابی درباره‌ی موفقیت است. اما این اثر با تمام کتاب‌های موفقیتی که تا به حال دیده‌اید فرق دارد. موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، در کتاب ۴ راه عاشق زندگی معتقدند موفقیت سهم کسانی است که عاشق هستند. اما ما چطور می‌توانیم عاشق باشیم و به موفقیت برسیم؟ اگر به کتاب‌های دیگر حوزه‌ی موفقیت نگاهی بیندازیم، اصولی کلی می‌بینیم. در این کتاب‌ها یک چهارچوب کلی برای رسیدن به موفقیت ترسیم شده است. در حالیکه در کتاب ۴ راه عاشق زندگی، ما با ریزه‌کاری‌هایی آشنا می‌شویم که در دیگر کتاب‌های موفقیت، اثری از آن‌ها به چشم نمی‌خورد. 

کتاب ۴ راه عاشق زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید با ریزه کاری‌های سیر موفقیت آشنا شوید، کتاب ۴ راه عاشق زندگی را بخوانید. 

بخشی از کتاب ۴ راه عاشق زندگی

آیا از خود پرسیده‌اید که چگونه باید برای به دست آوردن موفقیت در امور خانه و بیرون آن ورود کنیم؟به دست آوردن موفقیت و مسئولیت پذیری دشوار نیست ولی مستلزم رعایت اصول و قوانینی می‌باشد، که امیدوار بودن و امیدوار شدن به آینده از اصول اولیه ی آن است، در این راستا باید اطلاعات خود را نسبت به کار مورد علاقه ی خود به روز کنید، امروزه برای به دست آوردن این اطلاعات تا حدودی از اینترنت کمک می‌گیرند، اما یادمان باشد در هر زمینه ای که می‌خواهیم موفقیت به دست آوریم باید در آن حیطه، تحصیلاتی نیزداشته باشیم، چرا که بهترین مدیرها، افرادی هستند که با علم روز پیش می‌روند. و اگر بر آن هستیم تا در سر کار خود، گامهای بلندی برداریم باید در رفتار خود نیز تغییراتی حاصل کنیم، که مثلا رفتار خوب و متعادلی نسبت به همکاران داشته باشیم تا اعتماد آنها را نسبت به کارهای خود بدست آوریم. از دیگر نکات مهم در موفقیت، احترام به دیگران است که نقطه‌ی عطفی برای همه‌ی امور تلقی می شود.

گوش کردن به سخن افراد، مهربانی کردن و مثبت اندیشی نسبت به آنها، سکوت به موقع، و در نهایت این که، دعا و شکرگزاری، از مهمترین عوامل رسیدن به موفقیت می باشد 

در ضمن باید سعی کرد که هم در سر کار و هم در خانه، تا می‌شود خود را از غم و اندوه و غصه دور کرده و لحن کلام خود را نیز نسبت به همسر و فرزندان خود تغییر دهیم و به عبارتی، کاری کنیم که نه تنها برای خانواده آرامش بوجود آید بلکه محیط کوچک خانواده، بیشتر از پیش از خود گرمی نشان دهد و نکته ی آخر این که سعی نکنیم در همه جا و در نزد هر کس در رابطه با هر چیزی اظهار نظر کنیم.

و به قول حافظ:

«سعی نابرده در این راه به جایی نرسی »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

حجم

۶۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۷ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان