دانلود و خرید کتاب صبحی دیگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صبحی دیگر

ساعت ۸ صبح؛ دیگه می‌خوام موفق باشم نوشته موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی کتابی درباره شاد زیستن و موفقیت است. در این کتاب نکته‌های مهم موفقیت را از زبان نویسندگان برتر این حوزه و افراد موفق می‌خوانید.

درباره کتاب ساعت ۸ صبح؛ دیگه می‌خوام موفق باشم

شادی و لذت بردن برای همه‌ی انسان‌ها ضروری است، پس تا آنجایی که می‌توانیم از نگرانی و افسردگی خود را دور کنیم و سعی کنیم به هر طریق که شده «خود شکوفایی » داشته باشیم. در این کتاب فرامی‌گیرید که به دیگران احترام گذاشتن و محبت کردن و درضمن دوست داشتن خود، ما را بیشتر از پیش به موفقیت نزدیک می‌کند.

در این کتاب می‌خوانیم از دیگر پارامترهای مهم برای رسیدن به تحولی نوین استفاده از زمان و موقعیت‌های مناسب است پس نگذاریم زمان بیهوده‌ای بر ما بگذرد و روح ما را خسته و آزرده کند.

قدرشناسی، عاشق شدن، قدرت زندگی، پیدا کردن هدف دلخواه، خودمحوری و چندین و چند نکته و راز مهم موفقیت در این کتاب تشریح شده‌اند.

 خواندن کتابساعت ۸ صبح؛ دیگه می‌خوام موفق باشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی

 بخشی از کتاب ساعت ۸ صبح؛ دیگه می‌خوام موفق باشم

قدرت کائنات هرگز درباره ما قضاوت یا انتقاد نمی‌کند. این قدرت تنها ارزش ما را می پذیرد. آنگاه اعتقاداتمان را در زندگی‌مان باز می‌تاباند. اگر بخواهم که فکر کنم زندگی یعنی تنهایی و اینکه هیچکس دوستم ندارد، آنگاه همین را در دنیایم می‌یابم.

هرچند اگر مشتاقانه بخواهم که از این اعتقاد دست بردارم، و مؤکدانه به خود بگویم که محبت همه جا هست و من نازنین و دوست داشتنی هستم و به این اعتقاد تازه بچسبم و مدام تکرارش کنم، آنگاه برای من صورت واقعیت می‌گیرد. آنگاه مردمان دوست داشتنی وارد زندگی ام می‌شوند و کسانی را که از قبل می‌شناختم، نسبت به من پرمحبت‌تر می‌شوند.

بیشتر ما درباره اینکه کی هستیم، عقایدی نابخردانه و درباره اینکه زندگی را چگونه باید زیست، قواعد بسیار بسیار خشکی داریم. این به معنای سرزنش ما نیست. زیرا در این لحظه، به بهترین کاری که از دستمان برمی‌آید، سرگرمیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
از آجرهایی که دیگران به سمت شما پرتاب می‌کنند، دیوارهای موفقیت خود را بنا کنید.
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
هدفی را قرار بده و آن را محقق کن. لازم نیست هدف بزرگی باشد، اما زمانی که بیاموزی که می‌توانی به رویاهایت برسی، آنقدر شجاع می‌شود که اهدافت را همواره بزرگتر قرار دهی.
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
یادتان باشد زندگی تعداد نفس هایی نیست که می‌کشیم، بلکه تعداد لحظات خوبی است که در آن به سر می‌بریم. زندگی یعنی هر روز و هر ساعت را زیستن. بلند شو، جلوی آینه برو، بخند، بخند، از ته دل بخند، زندگی جریان دارد. زندگی پر از نشاط و انرژی است. زندگی حق تو، حق ما و حق همهٔ مردم جهان است.
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
یادت باشه این افکار ماست که ما را شاد یا ناشاد، ثروتمند یا فقیر، خوشبخت یا بدبخت می‌سازد. هر روز با خودت تکرار کن، زندگی یک انتخاب است و من شادی و خوشبختی را انتخاب می‌کنم. مهم نیست چقدر مشکلات یا نیروهای مخالف در زندگی شما وارد بشن مهم اینه که شما چه واکنشی به اون‌ها نشون می‌دهید.
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵

حجم

۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۸۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان