دانلود و خرید کتاب ذهن آدلف هیتلر والتر چارلز لانگر ترجمه امیر وکیلی عبس آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن آدلف هیتلر اثر والتر چارلز لانگر

کتاب ذهن آدلف هیتلر

معرفی کتاب ذهن آدلف هیتلر

کتاب ذهن آدلف هیتلر نوشته والتر لانگر در سال ۱۹۷۲ است. نویسنده در سال ۱۹۴۳ برای سازمان جاسوسی امریکا و متفقین تحقیقی تحت عنوان تحلیل روان هیتلر را انجام داد تا بتوانند پیش‌بینی‌هایی از حرکات بعدی هیتلر داشته باشند. این کتاب را امیر وکیلی به فارسی ترجمه کرده است.

این کتاب که اولین بار بعد از حدود نیم قرن ترجمه میشود کتابی بسیار مجذوب کننده‌اس که گامی مهم در جهت کشف افکار پیچیده و مبهم آدلف هیتلر برداشته است.

درباره کتاب ذهن آدلف هیتلر

ذهن آدلف هیتلر که به گفته‌ی جان تولاند بزرگترین معمای قرن را توضیح می‌دهد ابتدا با شخصیت هیتلر آن‌گونه که خودش باور داشته است شروع می‌شود و پرده از افکاری که این نابغه‌ی بی‌رحم از ماموریت خود داشته است برمی‌دارد.

سپس والتر لانگر با استفاده از مدارک و اسناد جاسوسی محرمانه که در ارتباط با نزدیک ترین افراد به هیتلر (نظیر هنفستانگل،هس،استرسر و... ) دارد دست به افشا کردن اطلاعات مهمی از شخصیت هیتلر می‌زند.

او همچنین شخصیت هیتلر را از جنبه‌های گوناگون به تصویر می‌کشد و در فصل پایانی با استناد به مدارک در دسترس و مطالعه بالینی که از بیماران خود داشته گزارشی مفصل و کامل از دلایل اقدامات هیتلر تهیه می‌کند.

خواندن کتاب ذهن آدلف هیتلر را به چه کسانی توصیه می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که از مطالعه کتاب های تاریخی لذت می‌برند توصیه میکنم.

درباره والتر لانگر

والتر چارلز لانگر روانکاو آمریکایی که دانش اموخته رشته روانشناسی از دانشگاه هاروارد می‌باشد. او همچنین در سمت استادی در دانشگاه ماساچوست فعالیت میکرده است.

عمده‌ی شهرت وی به خاطر تهیه گزارش تحلیل روان آدلف هیتلر در سال ۱۹۴۳ برای سازمان جاسوسی آمریکا میباشد.

بخش‌هایی از کتاب ذهن آدلف هیتلر

دنیا هیتلر را به خاطر حرص و طمعش به قدرت، بیرحمی، ظلم، فقدان احساسات و ایجاد باورهای غلط و فقدان اخالق میشناسد. در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به چنان قدرتی دست یافت که کوچکترین تهدید و تهاجمی می‌توانست دنیا را به رعشه اندازد.او با بی اعتنایی به معاهدات پیشین اراضی زیادی به همراه میلیون‌ها نفر را بدون حتی شلیک یک گلوله به آلمان اضافه کرد اما هنگامی که دنیا از این حرکت وی خسته شد او ویرانگرترین جنگ تاریخ را شروع کرد، جنگی که در آن زمان تخریب کل تمدن انسانی را میتوانست رقم بزند او در این مسیر که به ادعای خودش تقدیرش بود چنان غرق شده بود که زندگی و درد و مشقت انسان‌های درگیر جنگ هیچ تأثیری بر او نمی‌گذاشت.

در ابتدای کار دنیا با هیجان نظاره میکرد و بیشتر افراد او را جدی نمی‌گرفتند چرا که معتقد بودند که وی دوام چندانی نمی‌آورد اما هنگامی که اقدامات وی یکی پس از دیگری نتایج شگرفی روبه‌رو می‌شد این تفریح و هیجان تبدیل به نا باوری شد. در نظر بیشتر مردم چنین اتفاقاتی غیر قابل باور بود و هیتلر به عنوان رهبر این فعالیت ها دیوانه و بی احساس تلقی میشد.

فهرست مطالب

پیشگفتار

بخش اول: هیتلر در دید خودش

بخش دوم: ‌هیتلر در دید مردمی که اورا می‌سناختند

بخش سوم: هیتلر انگونه که دوستانش او را می‌شناختند

بخش چهارم: آنگونه که هیتلر خودش را می‌شناخت

بخش پنجم: ‌تحلیل روان هیتلر 

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۳۰۰۷۹
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

عالی حرف نداشت.

سعید مطلق
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

کتاب به خوبی خودشیفتگی هیتلر را نشان داده است

M
۱۴۰۲/۰۶/۲۱

ترجمه خیلی ضعیف بود

Hamid_99
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

این کتاب کامل نیست چرا بقیه بخش ها از جمله پیش بینی های لانگر رو حذف کردید !!!!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۷۸۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۲۰۰
تومان