دانلود و خرید کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری فاطمه شهاب ار خازلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری اثر فاطمه شهاب ار خازلو

کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری

کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری، اثر فاطمه شهاب ارخازلو به ارائه توضیحات و راهکارهای مختلف برای بهسازی، نوسازی، احیا و مرمت بافت‌های فرسوده شهری پرداخته است. 

درباره‌ی کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری

بافت‌های فرسوده شهری عموما به مکان‌های اطلاق می‌شوند که از لحاظ ابعاد کمی و کیفی در سطح پایین قرار دارند و در عین حال از تجهیزات و تاسیسات مناسب شهری هم برخوردار نیستند. زندگی در این مناطق باید یکی از دغدغه‌های مدیران و مسئولان باشد چراکه مسکن از استاندارد پایین برخوردار است، و به طور کلی کیفیت زندگی پایین است و بازدهی مطلوب ندارد. فاطمه شهاب ارخازلو در کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری، به این موضوع پرداخته است. او ابتدا توضیحات مفصل و کاملی درباره‌ی بافت‌های مختلف شهری عنوان کرده است و سپس به بهسازی بافت شهری، نوسازی بافت‌های فرسوده و احیا بافت‌های فرسوده و مرمت پرداخته است. 

از آنجایی که تراکم جمعیت و ساختمان سازی در این بافت‌ها به دلیل قیمت نسبتا پایین و کمتر، بسیار بالا است، باید نسبت به آسیب‌پذیر بودن این بافت‌ها در برابر حوادث و بلایای طبیعی فکری کرد. فاطمه شهاب ارخازلو در کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری در چهار فصل راهکارهای عالی برای بهسازی، نوسازی و مرمت ارائه می‌کند.

کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری یک اثر مفید و کاربردی برای مهندسان عمران و مسئولان شهرسازی است. اگر قرار است پروژه‌ای در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده شهری انجام دهید، کتاب تدوین راهبردهای موثر در ساماندهی بافت فرسوده شهری یک منبع عالی برای شما است.

فهرست

  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • ادبیات تعارف
  • بهسازی بافت شهری
  • نوسازی بافت فرسوده شهری
  • احیا بافت فرسوده شهری و مرمت
  • منابع

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۹۵۹۰۷
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

نام نویسنده :فائزه شهاب (من به عنوان نویسنده ی این کتاب اعلام میکنم که نام نویسنده به اشتباه در سایت فاطمه شهاب نوشته شده است )

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان