دانلود و خرید کتاب میلیاردر شدن مارتین فریدسون ترجمه هانیه منشی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میلیاردر شدن اثر مارتین فریدسون

کتاب میلیاردر شدن

معرفی کتاب میلیاردر شدن

کتابچه میلیاردر شدن چکیده کتاب ارزشمند میلیاردر شدن نوشته مارتین فریدسون است که با ترجمه هانیه منشی‌زاده منتشر شده است. افراد بسیاری هستند که ثروت خالص شخصی یا همان ارزش ویژه آن‌ها بیشتر از ۱ میلیارد دلار است. در این کتاب می‌شنوید این افراد برای دستیابی به چنین ثروتی در سطح جهانی چه کاری متفاوت از دیگران را انجام داده‌اند.

درباره کتاب میلیاردر شدن

کتاب میلیاردر شدن نوشته مارتین فریدسُون نتیجه تحقیق و جستجوی نویسنده در زندگی میلیاردها و چگونگی دستیابی آن‌ها به ثروت است. صرفا تمایل به جمع‌آوری ثروت به اندازه کافی، انگیزه‌ای قوی نیست. موفقیت به احتمال بیشتر به افرادی می‌رسد که از انباشت ثروت و نه صِرفا داشتن آن، رضایت ذاتی و درونی کسب می‌کنند. حتی اگر هدف خود را تا حد یک میلیارد دلار تعیین کرده‌ باشید، در صورت به کار گرفتن این استراتژی‌ها و اصول مطرح شده در این کتاب، شانس خود را برای رسیدن به ثروت شخصی بهبود خواهید داد. صِرِف آرزو کردن برای ثروتمند شدن، راحت است. محبوبیت لاتاری‌ها ثابت می‌کند که میلیون‌ها نفر می‌خواهند ثروتمند باشند. با این حال، تنها چند صد نفر در سراسر دنیا میلیاردر هستند. این نشان می‌دهد که متمرکز کردن تمام ذهنتان و تصمیم‌گیری قاطع برای ثروتمند شدن، یک موضوع کاملاً متفاوت است. تصمیم خالصانه برای تبدیل شدن به یک میلیاردر به معنی این است که خودتان را با تمام وجود به این هدف اختصاص دهید. این به معنای آن است که تمام اهداف دیگر را زیر چتری برای جستجوی همه‌جانبه برای ثروت ببرید.

خواندن کتابچه میلیاردر شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که برای زندگیشان هدف های بزرگ دارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب میلیاردر شدن

زمانی که اَپِل (Apple) و مایکروسافت (Microsoft) در مارس ۱۹۸۹ به دلیل یک نرم‌افزار کامپیوتری به دادگاه رفتند، استیو بالمِر (Steve Ballmer) (که بعدها مدیر فروش مایکروسافت شد) ۴۶ میلیون دلار از سهام مایکروسافت را خریداری کرد. در عرض سه سال که دادگاه به نفع مایکروسافت رأی داد، ارزش این سهام در بازار آزاد به بیش از ۳۵۰ میلیون دلار رسید.

ـ سَم والتُون (Sam Walton) به شدت محافظه‌کار بود و همیشه از بدهی اجتناب می‌کرد. با این حال او برای سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های جدید مثل سیستم‌های بارکدگذاری و ارتباطات ماهواره‌ای بدهی‌های زیادی به بار آورد. آنهم قبل از اینکه ثابت شود آنها ایده‌هایی عملی برای تجارت عمومی هستند. مشخص شد که قبول این تکنولوژی جدید یک سرمایه‌گذاری زیرکانه بوده است که وال- مارت (Wal-Mart) را از رقبایش جلوتر انداخت.

ـ اچ. ال. هانت (H.L. Hunt) در سال ۱۹۲۱ با سرمایه‌گذاری در صنعت نفت، پنجاه دلار سرمایه اولیه را به مبلغ ۶۰۰۰۰۰ دلار سرمایه در سال ۱۹۲۵ تبدیل کرد. او سپس پیش‌بینی کرد که خرید یک چاه نفت به ظاهر خشک از یک حفار به مبلغ ۵۰۰۰۰ دلار به صورت نقد، ۴۵۰۰۰ دلار به صورت سفته و ۱.۳ میلیون دلار به صورت تضمینی، در آینده حسابی به تولید برسد. مالک این پیشنهاد را پذیرفت و هانت بعدها موفق شد آن چاه را به منبع تولیدکننده بزرگ نفتی تبدیل کند که در نهایت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سود برای او به همراه داشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸ صفحه