دانلود و خرید کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول سمیه سادات نجاتی سرشت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول اثر سمیه سادات نجاتی سرشت

کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول

کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول اثر سمیه‌سادات نجاتی سرشت، مجموعه‌ای ارزشمند از افسانه‌های قدیمی آموزنده است که به زبان امروزی بازنویسی شده‌اند.

درباره‌ی کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول

افسانه‌های قدیمی بخشی از هویت و فرهنگ هر ملتی هستند. در افسانه‌ها است که می‌توان باورها، اعتقادات، افکار، آداب و رسوم و ... هر ملتی را دید. افسانه‌های قدیمی همیشه میراثی را حفظ می‌کنند و نسل به نسل انتقال می‌دهند که بسیار ارزشمند است. کودکان و نوجوانان می‌توانند با خواندن افسانه‌ها به بخشی از ادبیات دست یابند که در جای دیگری نظیر آن را نمی‌توانند پیدا کنند. کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول افسانه‌های قدیمی آموزنده‌ای است که به زبان امروزی بازنویسی شده‌اند تا برای نوجوانان درک و لذت تازه‌ای از مطالعه به ارمغان بیاورند. 

کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این اثر برای نوجوانان جذاب و خواندنی است. اگر از خواندن افسانه‌های قدیمی لذت می‌برید، کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول نظرتان را به خودش جلب می‌کند.

بخشی از کتاب هفت افسانه کهن برای نوجوانان؛ جلد اول

هرروز صبح زن قابلمە آبگوشتش رو بار می‌گذاشت و برای ناهار غذا درست می‌کرد. هر دفعه هم که غذا می‌پخت در دلش حسرت می‌خورد که بچه‌ای ندارد که برای او غذا بپزد. یک‌روز وقتی پیرزن آش درست کرده بود همانطور که آشش را هم می‌زد با خود می‌گفت : خدایا کاش فقط یک بچه داشتم. حتی اگر اندازه‌ی نخودهای این آش بود. یه دختر سرخ و سفید یا یه پسر تپلی.

هنوز حرف پیرزن تمام نشده بود که یک‌مرتبه یک نخود ریزه میزه از بین نخودهایی که توی دیگ ریخته بود پرید بیرون و با صدای بلند گفت: سلام مادر!

پیرزن اوش ترسید پرید عقب و فریاد کشید. اما بعد چشمش افتاد به یک نخود ریزه با یک لبخند بزرگ روی لب‌هاش که جلوی او وایساده بود. پیرزن مهربان با حیرت گفت: سلام به روی ماهت. بگو  ببینم کی هستی؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان