دانلود و خرید کتاب ۱۰ قانون طبیعی موفقیت هایروم اسمیت ترجمه فاطمه آریانا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰ قانون طبیعی موفقیت اثر هایروم اسمیت

کتاب ۱۰ قانون طبیعی موفقیت

معرفی کتاب ۱۰ قانون طبیعی موفقیت

کتابچه ده قانون طبیعی موفقیت  چکیده ارزشمندترین مطالب کتاب ده قانون طبیعی موفقیت نوشته هایروم اسمیت است که با ترجمه فاطمه آریانا  منتشر شده است. این کتاب ابعاد موفقیت

را در مدیریت زمان و زندگی بررسی می‌کند.

درباره کتاب ده قانون طبیعی موفقیت 

آرامش درونی، احساس برترِ رضایت و خوشبختی شخصی؛ زمانی بدست می‌آید که فرد هماهنگ با ارزش‌‌های اصلی درونش زندگی می‌‌کند. فهمِ مفهوم ساده این که فعالیت‌‌های روزانه‌تان، بازتاب عمیق‌ترین ارزش‌های درونی شماست، در قلبِ مدیریتِ مؤثرِ زمان و زندگی نهفته است.

اگر اهدافی که تعیین ‌کنید که در راستای ارزش‌هایتان نباشند، شاید تا حدّ خوبی آن‌ها را به سرانجام برسانید، اما باز هم شخصاً احساس ناراحتی خواهید داشت، زیرا چیزهایی را که عمیقاً برایشان ارزش قائلید، نادیده گرفته‌اید. به همین ترتیب، اگر لیستی از کارهای روزمره تهیه می‌کنید که بازتابی اهدافتان نیستند، پرکار اما بی‌حاصل خواهید بود.

هرچه کنترل بیشتری روی مهم‌ترین کارهایتان داشته‌ باشید، احساس بهتری به دستاوردهای زندگیتان خواهید داشت و عزت نفس بیشتری در شما ایجاد می‌شود. اهداف مشخص، قابل اندازه‌‌گیری و واقع‌‌بینانه، پل میان ارزش‌‌های حاکم بر شما و فعالیت‌‌های روزمره‌‌تان هستند.

خواندن کتابچه ده قانون طبیعی موفقیت در مدیریت، زمان و زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با قدم های بلند به‌سوی موفقیت بروند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۱۰ قانون طبیعی موفقیت

بعضی از افراد، تمام زندگی خود را با این فکر می‌گذرانند که در زمانی نامشخص در آینده، وقت بیشتری برای انجام کارهای واقعاً مهمشان و وقفه‌های کمتری خواهند داشت.

کلید واقعی مدیریت زمان این است که هرچه کنترل بیشتری روی مهم‌ترین کارهایتان داشته باشید، احساس بهتری به دستاوردهای زندگیتان خواهید داشت و عزت نفس بیشتری در شما ایجاد می‌شود.

بنابراین، به جای این سوال که «چگونه زمان بیشتری به‌دست آورم؟»، این دو سوال را بپرسید:

۱. مهم‌ترین اولویت‌های من در زندگی چه چیزهایی هستند؟

۲. از میان این اولویت‌ها، برای کدام‌یک ارزش بیشتری قائلم؟

پس از آن که این عوامل را شناسایی کردید، موضوع اصلی این خواهد بود که چگونه کنترل رویدادهای بسیارمهم را در دست گیرید.

از این منظر، مدیریت زمان بیشتر به یک بازی سادهٔ تلاش برای کارآمدیِ بیشتر شبیه می‌شود. مدیریت زمان، تبدیل می‌شود به تلاشی برای صرف بیشترین زمان برای مهم‌ترین‌ها، به‌جای ضروری‌ترین‌ها.

تمایز مهمی بین یک امر مهم و یک امر ضروری وجود دارد. به‌طور کلی، یک کار ضروری نیازمند توجه فوری است، اما ممکن است لزوماً خیلی مهم نباشد. بعضی از مهم‌ترین کارها در زندگی ممکن است هیچ‌وقت ضرورت نیابند، حتی اگر بسیار حیاتی باشند. کارهای دیگری ممکن است هیچ‌وقت مهم نباشند اما ضروری به‌نظر می‌رسند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه