دانلود و خرید کتاب چشم‌انداز بازنشستگی رابرت کیوساکی ترجمه عفت عالی مراد خرم آباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چشم‌انداز بازنشستگی

چشم‌انداز بازنشستگی یا چه کسی حقوق بازنشستگی مرا دزدید؟ از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت انتشارات طاهریان نوشته رابرت کیوساکی و ادوارد سیدل است. نویسندگان در این کتاب به شما آموزش می‌دهند که چگونه جلوی یک سوءاستفاده و چپاول را در زندگی‌تان به ویژه بعد از بازنشستگی بگیرید.

درباره کتاب چشم‌انداز بازنشستگی

 نویسندگان در این کتاب درباره کلاه‌برداری‌های مالی شرکت‌های سرمایه ملی و صندوق‌های بازنشستگی در کشور امریکا و کشورهای دیگری مثل چین و... صحبت می‌کنند. جان مک گریگور، برنامه‌ریز معتبر مالی در مقدمه کتاب چشم‌انداز بازنشستگی، صندوق‌های مستمری بازنشستگی آمریکا را برای اقتصاد این کشور نوعی بیماری معرفی کرده است. بیماری‌ای که دولت‌های محلی در سراسر ایلات متحده را تحت‌الشعاع قرار داده است.

نویسندگان در این کتاب درباره بحران‌های بازنشستگی، خلف وعده‌های دولت نسبت به حقوق‌بگیران، ساکت ماندن دولت در برابر کلاه‌برداری‌ها، سوء مدیریت صندوق‌های بازنشستگی، حضور افراد بی‌تجربه در این صندوق‌ها و چندین و چند آسیب و فساد مربوط به صندوق‌های بازنشستگی که باعث می‌شود در یک کشور حقوق بازنشستگان پایمال شود و چشم‌انداز کارمندان مشغول به کار از آینده خود ناامیدانه باشد،صحبت کرده برای آنها راهکار داده‌اند.

خواندن کتاب چشم‌انداز بازنشستگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به حوزه اقتصاد و جامعه‌شناسی

 درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی به عنوان نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر بی‌پول» شناخته شده است – کتاب شماره ۱ در امور مالی شخصی در هر زمانی- رابرت کیوساکی شیوه فکر کردن ده‌ها میلیون نفر را در سراسر جهان به چالش کشیده و تغییر داده است. او یک کارآفرین، آموزگار و سرمایه‌گذار است که معتقد است دنیا به کارآفرینان بیشتری احتیاج دارد.

رابرت با توجه به پول و سرمایه‌گذاری که غالباً با خرد متعارف مغایرت دارد، شهرت جهانی خود را برای صحبت‌های بی‌پرده، بدون رعایت کسی و باتسلط به دست آورده و به یک مدافع پرشور و رک گو برای آموزش امور مالی تبدیل شده است.

«پدر پولدار پدر بی‌پول» و پیام‌های آن، یک کتاب پرفروش بین‌المللی و در عرصه امور مالی شخصی به عنوان بهترین نمونه قلمداد می‌شود که خوب دوام آورده و همچنان برای مخاطبان در تمام سنین در سراسر جهان طنین‌انداز است.

درباره ادوارد سیدل

ادوارد «تد» سیدل، وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و کارشناس برجسته آمریکا در زمینه غارت صندوق مستمری بازنشستگی است. او بیش از سه دهه را صرف تحقیقات قانونی بیش از یک تریلیون دلار در برنامه‌های بازنشستگی کرده است. تد در سال ۲۰۱۸ میلادی، بزرگترین جایزه سوت زنی CFTC را در تاریخ - ۳۰ میلیون دلار و در سال ۲۰۱۷ میلادی، بزرگترین جایزه سوت زنی SEC - به مبلغ ۴۸ میلیون دلار کسب کرده است.

او به عنوان یکی از ۴۰ فرد بانفوذ در بحث بازنشستگی ایالات متحده از سوی مجله اینیستوشنال اینوستور برای سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی شناخته شده است.

 بخشی از کتاب چشم‌انداز بازنشستگی

سوسک‌های وال‌استریت در تاریکی ظاهر می‌شوند.

رئیس دیوان عدالت عالی کشور ایالات متحده لوئیس دمبیتز براندیس زمانی جمله مشهوری گفت: «آفتاب بهترین ضدعفونی‌کننده است.» به عبارت دیگر، شفافیت تضمین می‌کند که مقامات دولتی، کارمندان دولت، مدیران پول وال‌استریت، اعضای هیئت‌مدیره صندوق مستمری بازنشستگی و شرکت‌ها به وضوح و با درک قابل‌توجهی عمل کنند و فعالیت‌های آنها را گزارش دهند.

با وجود حمایت جهانی از شفافیت بیشتر برای تلاش در همه زمینه‌ها، صندوق مستمری بازنشستگی در حقیقت شفاف‌تر می‌شود. چرا امروز در عصر اطلاعات شفافیت در بازنشستگی کمتر وجود دارد؟

در دهه‌های اخیر، صندوق مستمری بازنشستگی در سطح جهان، به امید افزایش بازده سرمایه‌گذاری، دارایی‌ها را از سرمایه‌گذاری‌های سنتی بسیار شفاف مانند سهام و اوراق بهادار عمومی دور کرده است. امروزه، بسیاری از صندوق‌های بازنشستگی یک چهارم یا بیشتر از دارایی‌های خود را در سرمایه‌گذاری‌های «جایگزین» مانند سرمایه‌گذاری خصوصی، سرمایه مخاطره‌آمیز، املاک و مستغلات و صندوق‌های پوشش ریسک نگه می‌دارند.


معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۶ صفحه

حجم

۵۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان