دانلود و خرید کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت محمد عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت اثر محمد عباسی

کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت

نویسنده:محمد عباسی
انتشارات:انتشارات هامش
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت

کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت، نوشته محمد عباسی به مخاطبان کمک می‌کند تا به موفقیت واقعی در نظام اداری ایران دست پیدا کنند. در حقیقت این کتاب، یک راهنمای کاربردی موفقیت است که با توجه به شرایط ایران نوشته شده است. 

درباره‌ی کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت

کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت، حاوی ۴۲ درس (عنوان) کاربردی با رویکرد آموزشی است. مطالبی که محمد عباسی در این اثر گردآوری گرده است یک ویژگی مثبت نسبت به دیگر کتاب‌های موفقیت در بازار دارند. علاوه بر اینکه این کتاب، یک اثر تالیفی در این زمینه به‌شمار می‌رود، شرایط و راهکارهای پیشنهادی آن با توّجه به شرایط و مقتضیات فضای اداری و کاری ایران گردآوری شده است. به عبارت دیگر، اگر در ایران هستید و دوست دارید از تجربه‌ی انسان‌های موفق استفاده کنید تا راه و چاه را به شما نشان بدهند، کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت را بخوانید.

محمد عباسی، در کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت به شما کمک می‌کند تا در حرفه و شغلتان موفقیت‌های بی‌شماری کسب کنید و راهکارهای مفیدی در این زمینه به شما ارائه می‌دهد. او با بررسی الگوهای غلط رفتاری مدیران، کارشناسان و کارمندان در بخش‌های مختلف و یافتن چالش‌های متعددی که هر فرد ممکن است با آن‌ها روبه‌رو باشد، راهکارهای مختلفی را پیشنهاد می‌کند.

کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت یک راهنمای جامع برای تمام افرادی است که در زمینه‌های مختلف کاری مشغول به فعالیت هستند و دوست دارند در کارشان موفق باشند. 

بخشی از کتاب ۴۲ درس کاربردی کسب موفقیت

مدتی در یک اداره با حدود ۱۵۰ کارمند کار می‌کردم و در بین آنها تعدادی از کارکنان و مدیران بودند که احساس موفقیت می‌کردند درحالی که این افراد شاخص‌های مورد ادعای خود را کسب نکرده بودند. کارکنان آن اداره در مکالمات و اظهارنظرهای روزمره یا بحث‌های جدی همکاران، شاخص‌هایی مثل «خدمتگزاری»، «اثربخشی»، «انجام وظایف» و برخی عبارت‌های ارزشی یا مذهبی دیگر را به عنوان شاخص‌های موفقیت خود بیان می‌کردند اما ... از یکی از دستیاران خواستم با پرسش از افراد، شاخص‌های موفقیت را استخراج کند نتیجه قابل توّجه بود. جمله‌ای که نتوانستیم به راحتی از کنار آن بگذریم:

«آنها با خود صادقند هرچند با دیگران صادقانه سخن نمی‌گویند…»

این بحث می‌تواند برای همه مورد توّجه باشد صرف نظر از آنکه قصد تعیین رویکرد در کسب موفقیت اداری یا موفقیتی واقعی (موضوع این کتاب) را داشته باشد. پس از آن قرار شد یکی دیگر از دستیارانم تعدادی از شاخص‌های موفقیت آنان را استخراج کند، با این رویکرد که این افراد نقاط مثبت و شاخه‌ای موفقیت خود را چه مواردی می‌دانند. جواب‌ها با شاخص‌هایی بیان شده توسط آنها، بسیار متفاوت بود. آنچه از مفهوم موفقیت از نگاه افراد به دست آمد شامل مباحث مختلفی بود ازجمله:

ـ استفاده حداکثری از منافع و امتیازات اداری

ـ حقوق نسبتا ثابت و امکان پس انداز

ـ توانایی مدیریت کار گروهی

ـ افزایش اعتماد به نفس و کسب جایگاه در خانواده، ... و اجتماع

ـ جلب اعتماد مدیران بالاتر در زمینه انجام کارها

ـ تجربه کار با افراد با موقعیت‌های مختلف

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۳۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان