دانلود و خرید کتاب همگام و همراه با فرزندان نعمت‌الله سقازاده آرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همگام و همراه با فرزندان اثر نعمت‌الله سقازاده آرانی

کتاب همگام و همراه با فرزندان

معرفی کتاب همگام و همراه با فرزندان

کتاب همگام و همراه با فرزندان، اثر نعمت‌الله سقازاده‌ی آرانی با نگاهی به اصول تربیتی، شیوه‌ی صحیح رفتار با کودکان و نوجوانان را به والدین می‌آموزد. 

درباره‌ی کتاب همگام و همراه با فرزندان

تربیت فرزندان بسیار شیرین است. اما در عین‌حال یکی از سخت‌ترین وپرچالش‌ترین کارها نیز هست. بچه‌ها با دفترچه راهنمایی که تمام اصول رفتار با آنان را توضیح داده باشد، متولد نمی‌شوند. روشی که روی فرزند یکی از دوستان شما جواب می‌دهد، ممکن است روی فرزند شما جواب ندهد، بنابراین لازم است اصول کلی فرزندپروری را بیاموزیم و بدانیم دربرابر رفتارهای غلط آن‌ها چه واکنشی نشان بدهیم. نعمت‌الله سقازاده‌ی آرانی در کتاب همگام و همراه با فرزندان، شیوه‌ی صحیح رفتار با کودکان و نوجوانان را به والدین می‌آموزد. 

در کتاب همگام و همراه با فرزندان با نحوه‌ی برقراری ارتباط با کودکان و نوجوانان آشنا می‌شویم. ویژگی‌های رفتاری آنان را یاد می‌گیریم و چگونگی عکس العملهای مناسب در برابر رفتارهای مثبت و منفی را می‌آموزیم. محدوده‌ی زمانی و مکانی تشویق نمودن، پاسخ‌یابی سؤالاتی که در مقابل رفتار ناپسند فرزندان برایتان مطرح می‌شود و چگونگی برخورد مناسب با آنها، کشف رفتارهایی که نیازمند راهنمایی، روان‌درمانی و روان پزشکی است و دستیابی به فضای صمیمی در روابط خود با فرزندانتان از موضوعات دیگر کتاب همگام و همراه با فرزندان است.

در کتاب همگام و همراه با فرزندان، درباره‌ی مشکلاتی که هر پدر و مادری در مسیر تربیت با آن روبه‌رو می‌شوند، صحبت شده است. کتاب با ذکر آیات و احادیثی که به امکان و تربیت و اصلاح‌پذیری انسان‌ها و فرزندان اشاره می‌کند آغاز شده است و درباره‌ی تک‌تک مسائل نکاتی جذاب و خواندنی را توصیه کرده است. یکی دیگر از نکات مثبت کتاب همگام و همراه با  فرزندان این است که درباره‌ی سنین نوجوانی نیز مطالبی خواندنی دارد. 

کتاب همگام و همراه با فرزندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب همگام و همراه با فرزندان برای تمام والدین و مربین کتابی خواندنی است. اگر سوالاتی در زمینه تربیت فرزند دارید، پاسخش را می‌توانید در کتاب همگام و همراه با فرزندان پیدا کنید.

فهرست

  • شناخت رفتار کودکان و نوجوانان
  • امکان تربیت پذیری انسان
  • اختلال رفتارهای ناخوشایند و روش اصلاح آن
  • کودکان و والدینی که نیاز به کمک تخصصی دارند
  • گفتار آخر 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان