دانلود و خرید کتاب مدیریت کسب و کار ورزشی دیوید حسن ترجمه اعظم خلیل پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت کسب و کار ورزشی

کتاب مدیریت کسب و کار ورزشی نوشته دیوید حسن با ترجمه اعظم خلیل‌پور، حوریه دهقانپوری و میثم نظری قنبری و مائده شفیع زاده و فریبا عسکریان منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق کسب و کار در ورزش را بررسی می‌کند.

درباره کتاب مدیریت کسب و کار ورزشی

کتاب مدیریت کسب و کار، حاصل زحمات نگارشی جمعی از نویسندگان و محققان حیطه ورزش می باشد که به همت پروفسور دیوید حسن، از دانشگاه آلستر انگلستان به زبا انگلیسی، جمع آوری و ویرایش شده است. این کتاب شامل دو جلد می باشد که در ۳۲ فصل تنظیم گردیده و کتاب حاضر، جلد اول آن است.

جلد اول کتاب مدیریت کسب و کار، که مقدمه ای بر مبانی مدیریت ورزشی در حیطه کسب و کارهای ورزشی است شامل دو بخش می باشد که هر بخش از ۹ فصل تشکیل شده است.

در بخش اول، با مفاهیم مدیریت ورزشی آشنا می شوید که مفاهیم کسب و کار ورزشی، ورزش در بازارهای جهانی، مدیریت اجتماعی و فرهنگی در ورزش، ساختار ورزش انگلیس و بخش های غیر انتفاعی و …. را در بر می‌گیرد؛ و بخش دوم به کاربرد مدیریت کسب و کار در ورزش در قالب مباحث، نظریه ها، استراتژی ها، مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملکرد سازمانی و …. پرداخته می‌شود.

خواندن کتاب مدیریت کسب و کار ورزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش و کسانی که دوست دارند زندگی پرنشاط‌‌ ‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان