دانلود و خرید کتاب ترور فردیناند فون شیراخ ترجمه رحمان افشاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترور اثر فردیناند فون شیراخ

کتاب ترور

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ترور

کتاب ترور نوشته فردیناند فون شیراخ است که با ترجمه رحمان افشاری منتشر شده است. این کتاب در سال ۲۰۱۵ در آلمان منتشر شد و همزمان با استقبال خوب مخاطبان و منتقدان روبه‌رو شد و از آن یک تله فیلم هم ساخته شد که در شب پخش میلیون‌ها بیننده داشت.

درباره کتاب ترور

یک تروریست یک هواپیمای مسافری با ۱۶۴ مسافر را می‌دزدد و به سمت یک ورزشگاه می‌رود، ورزشگاه پر از جمعیت است نمی‌توانند هواپیما را متوقف کنند، در این زمان سرگرد کخ، خلبان یکی از جت‌های جنگنده، بر خلاف دستور مافوق هواپیما را با شلیک یک موشک سرنگون می‌کند که منجر به کشته شدن تمام سرنشین‌های هواپیما می‌شود. او بعد از فرود دستگیر می‌شود و در دادگاه متهم است به قتل ۱۶۴ نفر این در حالی است که وکیلش او را قهرمان می‌داند. با خواندن این کتاب ببینید طرف کدام سمت دادگاه هستسد.

خواندن کتاب ترور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ترور

دادستان: [در حالت ایستاده.] لارس کُخ، به مشخصاتِ فردی‌ای که هم‌اکنون ذکر شد و اکنون تحت بازداشت به‌منظور تعقیب کیفری است، بر طبق مادهٔ ۱۵۴ الف بند ۱ قانونِ دادرسیِ کیفری متهم است در تاریخ ۲۶ ماه مه ۲۰۱۳ بر فراز آبادی اُبِرآپِرس‌دُرف (Oberappersdorf) با وسیله‌ای خطرناک برای عموم' ۱۶۴ نفر را کشته است.

وی متهم است که در ۲۶ ماه مه ۲۰۱۳ در ساعت ۲۰ و ۲۱ دقیقه به کمک یک موشک هوابه‌هوای هدایت‌شونده هواپیمای مسافربری A۳۲۰- ۲۰۰.۱۰۰ را که از نوع هواپیماهای صنایع ایرباس و در قراردادِ شرکت سهامی لوفت‌هانزای آلمان بود و با شمارهٔ پرواز LH ۲۰۴۷ از برلین به مونیخ پرواز می‌کرد، سرنگون کرده و درنتیجه ۱۶۴ سرنشین هواپیما را کشته است. جرم او مطابق مادهٔ ۲۱۱ بند ۲، گروه ۲، حالت ۳ و ۵۲ بند ۱ از قانون جزا قتل محسوب می‌شود.

رئیس دادگاه: خیلی ممنونم.

این کیفرخواست با تصویب شعبهٔ دادگاه کیفری در تاریخ ۲۸ فوریهٔ امسال بدون تغییر پذیرفته شده است. برگ ۲۵۶ در جلد ششم از پرونده‌های اصلی.

رو به متهم.

آقای کُخ، شما در این دادرسی کیفری به تعدد قتل متهم شده‌اید. ازنظر حقوقی من باید به شما به‌عنوان متهم تذکر بدهم که برای دفاع از خود می‌توانید چیزی بگویید یا سکوت کنید. یعنی اجباری ندارید چیزی اظهار کنید. اگر نسبت به اتهامات وارده سکوت کنید، دادگاه مجاز نیست این سکوتتان را علیه شما مورداستفاده قرار بدهد و این کار را نخواهد کرد. آیا اتهام و این تذکر تفهیم شد؟

نظرات کاربران

ali fattahi
۱۴۰۱/۱۰/۱۲

ازمنظرمولفه های نمایشنامه نویسی نمایشنامه متوسطی است ولی موضوع قابل تامل وجالبی را بیان می کند.

AS4438
۱۴۰۱/۰۱/۰۶

نمایشنامه خوبی بود، موضوع بسیارجالب وبحث برانگیزی داشت، ترجمه هم خوب بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
دوستی به پشیزی نمی‌ارزد، اگر فقط در ایام خوشی برقرار باشد.
AS4438
انسان شیء نیست، جان انسان‌ها را نمی‌توان با عدد و رقم سنجید، نمی‌توان تابع قوانین حاکم بر بازار کرد.
AS4438

حجم

۱۰۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۱۰۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان