دانلود و خرید کتاب گفتمان و مدیریت گرلینده موتنر ترجمه روح‌اله عطائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گفتمان و مدیریت اثر گرلینده موتنر

کتاب گفتمان و مدیریت

معرفی کتاب گفتمان و مدیریت

کتاب گفتمان و مدیریت نوشته گرلینده موتنر است که با ترجمه روح‌الله عطائی است. این کتاب یکی آثار نشر لوگوس است. نشر لوگوس در راستای مسئولیتی که برای خود در جهت تعمیق روش‌های پژوهش دارد اقدام به نوشتن آثار متنوعی کرده است. 

درباره کتاب گفتمان و مدیریت 

محتوای کتاب گفتمان و مدیریت ترکیبی منحصربه‌فرد از تحلیل گفتمان انتقادی و مطالعات انتقادی مدیریت است. این کتاب نگاهی دقیق دارد به گفتمان سازمانی بر پایه مفاهیم نظری چالش‌های روش‌شناختی. نویسنده کتاب تلاش کرده‌ است با ارائه مثال‌های برگرفته از زندگی واقعی و مطالعات موردی و اتخاذ رویکرد انتقادی زبان محور مقولاتی مانند هویت، اقناع و قدرت را توضیح دهد. گفتمان و مدیریت با ارائه نظریه‌ها، روش‌ها و مفاهیم بنیادین انتقادی سعی دارد ابزارهایی کاربردی برای پروژه‌های پژوهشی ارائه داده، ‌مهارت خوداندیشی را در پژوهشگر ارتقاء‌ دهد. برای مطالعه کتاب، به دانش قبلی درباره زبان‌شناسی یا گفتمان‌شناسی نیازی نیست؛ مفاهیم و روش‌های کلیدی به منظور مطالعه کتاب به طور کامل تشریح شده‌اند. 

خواندن کتاب گفتمان و مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با مطالعات سازمانی، مدیریت، رسانه، و بازاریابی مناسب است. همچنین پژوهشگران علاقه‌مند به استفاده از چارچوب‌های تحلیل گفتمان انتقادی در علم مدیریت و رشته‌های وابسته، نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان