دانلود و خرید کتاب استعاره در مدیریت میخال خمیلنتسکی ترجمه روح‌اله عطایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استعاره در مدیریت اثر میخال خمیلنتسکی

کتاب استعاره در مدیریت

معرفی کتاب استعاره در مدیریت

کتاب استعاره در مدیریت نوشته میخال خمیلنتسکی و لوکاش سولکوفسکی است با ترجمه روح الله عطایی منتشر شده است. این کتاب یکی از آثار نشر لوگوس است. نشر لوگوس در راستای مسئولیتی که برای خود در جهت تعمیق روش‌های پژوهش دارد اقدام به نوشتن آثار متنوعی کرده است.

درباره کتاب استعاره در مدیریت

کتاب، نگاهی به مسائل سازمانی و مدیریتی از دریچه زبان‌شناسی شناختی و تحلیل گفتمان است. مؤلفان معتقدند برای درک بهتر تحولات مدیریتی و رفتارهای سازمانی می‌توان از تحلیل گفتمان سازمانی و به‌خصوص تحلیل استعاره بهره برد. از این رو، کتاب حاضر چارچوب­‌های نظری بکری به علاقه­‌مندان رویکردهای بینارشته­‌ای به مدیریت معرفی می­‌کند. از نقاط قوت این کتاب توجه بیشتر به جنبه­‌های کاربردی و عملی نظریه استعاره در علم مدیریت و رفتار سازمانی است و ارائه مثال­‌های متنوع بر جذابیت آن افزوده است. به باور مؤلفان، تحلیل صحیح استعاره­‌ها در محیط­‌های سازمانی منجر به پیدایش درکی بهتر از مسائل یک سازمان و عملکرد مدیران و کارمندان آن خواهد شد. 

خواندن کتاب استعاره در مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

محتوای این کتاب نه تنها برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی بلکه برای شرکت‌های بزرگ و کوچک خصوصی، انواع بنگاه‌های تجاری و کارآفرینان جذاب است بلکه به آسیب‌شناسی رفتارهای سازمانی و بهبود کارایی سازمان کمک می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان