دانلود و خرید کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال تولگا تاولاس ترجمه پرک نجومی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال اثر تولگا تاولاس

کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال

انتشارات:راه پرداخت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال

کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال نوشته تولگا تاولاس با ترجمه پرک نجومی منتشر شده است. اگر مدتی است که موسسه مالی‌تان مشغول به فعالیت است، تغییر سیستم به بانکداری دیجیتال احتمالا چالش‌برانگیزترین کاری است که طی این سال‌ها انجام داده‌اید. احتمالا تصویری واضح از مقصدتان دارید، اما مسیر رسیدن به این مقصد در مه غلیظ عدم قطعیت فرو رفته است. کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال مملو از تجارب کسانی است که خودشان این راه را رفته‌اند.

درباره کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال

ارائه خدمات بانکداری دیجیتال کار دشواری است؛ خصوصا وقتی منابع مالی و آموزش همگانی لازم برای آمادگی بانکداری تلفنی، آنلاین و موبایلی را در نظر می‌گیرید. از کجا باید شروع کنیم؟ اینجاست که این کتاب کارش را آغاز می‌کند تا با نوشتاری روان، توصیه‌هایی که اجرای ساده‌ای دارند و حتی کمی شوخ‌طبعی، بانکداری شما را در این فرایند همراهی کند.

کتاب نکته‌های بانکداری دیجیتال یک کتاب کوچک کاربردی است که بی‌مقدمه سر اصل مطلب می‌رود. در دنیا کتاب‌های دیگری هم درباره بانکداری دیجیتال نوشته شده است اما ویژگی این کتاب در این است که به‌صورت کاربردی به شما نحوه پیاده‌سازی یک بانک دیجیتال را می‌گوید.

خواندن کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان موسسه مالی و یا فعالان حوزه اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نکته‌های بانک‌داری دیجیتال

عبارت «بانکداری دیجیتال» معانی متفاوتی برای افراد مختلف دارد؛ مثلا وضعیت کنونی یا آینده بانکداری یا جایی که اکنون هستیم یا سطح خدماتی که در آینده می‌خواهیم به آن برسیم. من همیشه طرفدار سادگی هستم، پس یک تعریف ساده انتخاب کرده‌ام: «ارائه خدمات بانکداری ـ اقتصادی از طریق کانال‌های سلف‌سرویس با پشتیبانی محدود یا صفر از جانب شعب.» اینترنت و خدمات بانکداری موبایلی ضروری‌ترین اجزای بانکداری دیجیتال هستند، اما به کمک مراکز تماس، خودپرداز، خدمات اطلاع‌رسانی و شعبه‌های فیزیکی هم نیاز دارند.

کتاب‌های دیگری نیز در این‌باره نوشته شده‌اند، اما هیچ‌یک راهنمای پیاده‌سازی ندارند. ما یک دستورالعمل مختصر و مفید می‌خواهیم که نحوه پیاده‌سازی خدمات بانکداری دیجیتال را آموزش دهد. این کتاب کوتاه مستقیما سر اصل مطلب می‌رود و به جای تئوری، نحوه پیاده‌سازی را توضیح می‌دهد. انگیزه من به اشتراک گذاشتن دانسته‌ها و تجربه‌هایم در عین یاد گرفتن از دیگران است، تا از این دانش جدید به‌عنوان پایه‌ای برای توصیه‌ها و نکته‌های بیشتر و انتشار مجدد آنها استفاده کنم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۶۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان