دانلود و خرید کتاب بر زبان آر تا به دست آری جودیث سی تینگلی ترجمه محمدرضا یاراحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بر زبان آر تا به دست آری اثر جودیث سی تینگلی

کتاب بر زبان آر تا به دست آری

معرفی کتاب بر زبان آر تا به دست آری

بر زبان آر تا به دست آری کتابی از جودیت سی تینگلی درباره ارتباط قاطعانه در کار و اجتماع است.

 درباره کتاب بر زبان آر تا به دست آری

مهارت در ایجاد ارتباط، خصوصیتی است که اغلب مشخص می‌سازد که فرد تا چه حد شخصیتی اجتماعی دارد. نویسندگان کتاب، یافته‌های تحقیقاتی را ارائه می‌کنندکه نشان می‌دهد استفاده از ارتباطات صریح، هم در زمینه کاری و هم اجتماعی، موثرتر از ارتباطات تهاجمی است.  در این کتاب موانع ارتباط موثر تشریح شده‌اند، شیوه‌های ارتباط موثر بیان شده‌اند و تکنیک‌هایی معرفی شده‌اند که شما را در یادگیری ارتباط قاطعانه و موثر راهنمایی و یاری می‌کنند.

خواندن کتاب بر زبان آر تا به دست آری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کسانی که دوست دارند در روابط کاری و اجتماعی خود، صریحتر، روشن‌تر و قاطع‌تر باشند، این کتاب را بخوانند.

 بخشی از کتاب بر زبان آر تا به دست آری

یا چندین بار برای شما یا کسی که با او کار می‌کنید پیش آمده که نظری عالی داشته، آن را در جلسه‌ای بیان کرده‌اید ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده‌اید؟ و همین‌طور زمانی‌که شروع به بیان نظر عالی خود کرده‌اید، چند مرتبه حرف شما را قطع کرده‌اند و شخص دیگری ایده شما را دزدیده و به خاطر همان ایده بدیع اعتبار کسب کرده است؟ یا حتی بدتر از آن، آیا تا به حال در گروهی و یا حتی گفت‌وگوی دو نفره‌ای چیزی گفته‌اید که متوجه شدید افراد به صحبت خود ادامه داده‌اند، طوری‌که انگار شما چیزی نگفته‌اید؟ احتمالاً با این چند تجربه به این نتیجه می‌رسید که هرگز در گروه‌های کاری صحبت نکنید!

هری دوست پُرکارم، تجربهٔ بدون پاسخ را انکار حضور می‌نامد. بیش‌تر زنان و مردان در موقعیت‌های شغلی و شخصی‌شان به انواع مختلفی از تجربیات انکار حضور برخورده‌اند. این امر می‌تواند در ارتباط با یک نفر یا یک گروه پیش بیاید.

در جلسه‌ای رسمی یا در یک سالن نهارخوری غیررسمی، مورد توجه قرار می‌گیرید و یا نادیده انگاشته می‌شوید و دلایل گوناگونی برای آن وجود دارد. اولین تجربهٔ انکار حضور در جلسه‌ای که شخص در آن قدرت کم‌تری دارد، اتفاق می‌افتد. اخیراً گروهی شانزده نفره از رؤسای ادارات مختلف شرکتی بزرگ، برای حل مشکلاتشان دور هم جمع شدند. قبلاً چندین بار همدیگر را ملاقات کرده و ارتباط خود را گسترش داده بودند، گروه قبلاً چندین بار از آن‌جا دیدن کرده و هماهنگی‌هایی را انجام داده بود. قبل از این زیرگروهی ده نفره چندین بار همدیگر را دیده بودند و در کسب نقش‌های تیمی، گسترش معیارهای گروهی و حل مشکلات موفق بوده‌اند. گروه اصلی دربارهٔ یکی از چندین مشکلی که تصمیم داشتند حل و فصل آن را بر عهده بگیرند، صحبت کردند. به‌نظر می‌رسید اعضای بخش بازاریابی به مشکلی بزرگ و بلند مدت گرفتار شده‌اند که به‌نظر بسیاری از آن‌ها معضل مهم محسوب می‌شد، زیرا همه اعضای گروه را تحت تاثیر قرار داده بود.

 

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

این کتاب اثری بسیار مهم و ارزشمند در زمینه روش های رسیدن به اهداف از طریق بیان آن در جامعه است. از بریده های خوب این کتاب می توان اشاره کرد به مادامی که ساکت هستید شنیده نمی شوید.....

zhale
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

کتاب فوق العاده ای در زمینه اموزش ارتباط بین فردی ست کلی نکته های مثبت و کاربردی از این کتاب یاد گرفتم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۲۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان