دانلود و خرید کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی محسن رفیعیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی اثر محسن رفیعیان

کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی

کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی، نوشته محسن رفیعیان، تلاشی برای آموزش اصول برنامه‌ریزی اردوهای جهادی برای محرومیت‌زدایی، با رویکرد ایفای نقش موثر نهادهای مشارکت مردمی است. 

درباره‌ی کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی

فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، همواره نیازمند زمینه‌های اقتصادی و زیرساختی مناسب است و مسلما بدون فراهم آوردن ملزومات زندگی در حد استاندارد، نمی‌توان از آن جامعه انتظار داشت که بدون توجه به نیازهای اولیه زندگی، در راستای کمال انسانی خود گام بردارند. در این راستا، اردوهای جهادی تلاش می‌کنند تا برنامه‌ریزی در جهت محرومیت‌زدایی انجام دهند ولی این کار نیاز به دانش مخصوص خود را دارد. محسن رفیعیان در کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی، اصول، فنون و روش های علم برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی از مناطق محروم را آموزش داده است. کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی، به منظور استفاده «اردوهای جهادی» با رویکرد ایفای نقش موثر نهادهای مشارکت مردمی، نوشته است. 

رفیعیان ابتدا مقدمه‌ی مفصلی را در شناخت ماهیت اردوهای جهادی و ساختار آن ارایه نموده و سپس به مباحث اصلی کتاب پرداخته است. برای فهم بهتر مواضیع مطرح شده در کتاب،به ارایه‌ی یک نمونه‌ی واقعی از یک برنامه‌ریزی محرومیت‌زادیی پرداخته است.

کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کسانی که در گروه‌ها و اردوهای جهادی فعالیت دارند، می‌توانند از مطالب کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی استفاده کنند. 

بخشی از کتاب برنامه‌ریزی محرومیت‌زدایی

امام صادق علیه السلام از مردی احوال قوم و قبیله‌اش را پرسید، آن مرد از آن‌ها تعریف و تمجید کرد. حضرت فرمود: عیادت ثروتمندانشان از تهی‌دستانشان چگونه است؟ آن مرد عرض کرد: اندک، فرمود: دید و بازدید ثروتمندانشان با تهی‌دستانشان چگونه است؟ مرد عرض کرد: اندک، فرمود: کمک مالی ثروتمندانشان به تهی‌دستانشان چگونه است؟ مرد عرض کرد: شما اخلاق و صفاتی را می‌فرمایید که در میان ما کمیاب است. حضرت فرمود: پس، چگونه آنان خود را شیعه می‌دانند؟!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه