دانلود و خرید کتاب سطوح سلامتی جورج ویتولکاس ترجمه دکتر سید علی حسینی تهرانی
کتاب سطوح سلامتی اثر جورج ویتولکاس

کتاب سطوح سلامتی

معرفی کتاب سطوح سلامتی

کتاب سطوح سلامتی، بخش دوم کتاب علم شفابخش هومیوپاتی، نوشته‌ی جورج ویتولکاس است. او در این کتاب به موضوع ارزیابی سلامتی و وضعیت بیمار پرداخته است. 

کتاب سطوح سلامتی توسط بهاره آذر و علی حسینی تهرانی به فارسی ترجمه شده و در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب سطوح سلامتی

کتاب سطوح سلامتی، بخش دوم کتاب علم شفابخش همیوپاتی است. در کتاب اول با فلسفه، اصول و روش کار و درمان به وسیله‌ی علم هومیوپاتی آشنا شدیم. حال در کتاب سطوح سلامتی جورج ویتولکاس به روش‌ها و اهیمت ارزیابی وضعیت بیمار پرداخته است. ارزیابی وضعیت بیمار و درک این مساله هم برای بیمار و هم برای پزشک درمانگر بسیار اهمیت دارد. زیرا به درمانگر کمک می‌کند تا بتواند اطلاعات روشنی از وضعیت فرد و  روش کار درمانی به او بدهد. در حقیقت ارزیابی سطوح سلامتی است که تکلیف پزشک و بیمار را مشخص می‌کند. 

جورج ویتولکاس در کتاب سطوح سلامتی به موضوعات دیگری مانند مشاهدات واکنش‌های دارویی، و موانع درمان هومیوپاتی نیز پرداخته است.

کتاب سطوح سلامتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به علم هومیوپاتی علاقه‌مند هستید یا در این زمینه مشغول به فعالیت هستید، مطالعه‌ی کتاب سطوح سلامتی می‌تواند برای شما بسیار سودمند و کاربردی باشد. 

درباره‌ی جورج ویتولکاس

جورج ویتولکاس در سال ۱۹۳۲ در آتن متولد شد. او یکی از بزرگترین محققان علم هومیوپاتی در سراسر دنیا به شمار می‌رود. جورج ویتولکاس سال‌های زیادی را صرف فعالیت‌های مختلف در زمینه علم هومیوپاتی در کشورهای مختلف دنیا از جمله آفریقا، آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، آلمان و ... کرده است. او همچنین برای مجامع بزرگی سخنرانی کرده. جورج ویتولکاس یکی از افرادی است که به کمک سازمان جهانی بهداشت شتافت تا مقالات معتبری را تهیه و منتشر کند. از آثار جورج ویتولکاس می‌توانیم به علم شفابخش هومیوپاتی، سطوح سلامتی و هومیوپاتی، علم هزاره‌ی نوین اشاره کنیم

جملاتی از کتاب سطوح سلامتی

همه موضوع سلامتی یا بیماری به این برمی‌گردد که آیا فـرد انـرژی کافی برای حفظ تعادل طبیعی یا هموسـتاز خـود دارد یـا نـه؟ بسـته‌ی انرژی، خوب یا بد، پایه و بنیانی اسـت کـه فـرد بـا آن زاده مـی‌شـود و تحریک آن با داروی هومیوپاتی می‌تواند سـاختار دفـاعی را فعـال کنـد. وقتی در مورد هومیوپاتی صحبت می‌کنیم، کاملاً آگاه هسـتیم کـه هـر چیزی بستگی به این سطح از انرژی بیمار دارد. اینکه درمان موفق باشد بستگی بـه ایـن دارد کـه هومیوپـات از چـه روشی استفاده می‌کند، و بسته‌ی انرژی فرد بیمار در شرایط خوب یا بـد و نیز شرایط مناسب ساختار دفاعی قرار دارد یا نه؟ هر چه بسته انـرژی بهتر باشد، ساختار دفاعی قوی‌تر بوده و در نتیجه ترتیب علائمی را کـه هومیوپات مورد استفاده قرار مـی‌دهـد تـا داروی صـحیح را پیـدا کنـد، واضـح‌تـر مـی‌نمایـد. در شـرایط بـرعکس، پیـدا کـردن داروی صـحیح هومیوپاتی در ارتباط با میزان تضعیف ساختار دفاعی می‌تواند مشکل‌تـر شود و این موضوع موجب به هم ریختن شدید ترتیب علائم می‌گردد.

فهرست

  • درمان هومیوپاتی
  • سطوح سلامتی
  • بیماری‌های حاد در حین درمان مزمن
  • واکنش‌های دارویی
  • مشاهدات واکنش‌های دارویی
  • موانع درمان هومیوپاتی
  • موانع درمان هومیوپاتی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان