دانلود و خرید کتاب باغ رویان جواد ماه‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باغ رویان اثر جواد ماه‌زاده

کتاب باغ رویان

انتشارات:نشر ثالث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب باغ رویان

کتاب کتاب باغ رویان نوشته جواد ماه‌زاده است. این رمان که نشر ثالث آن را منتشر کرده است حال و هوایی سیاسی دارد و در دوران حکومت پهلوی روایت می‌شود. از جواد ماه‌زاده قبلا آثاری چون خنده را از من بگیر و لالمونی هم منتشر شده است.

درباره کتاب باغ رویان

مهرداد ۱۵ سال در زندان بوده و حکم اعدامش صادر شده است اما حکومت او را آزاد کرده است تا برادرش تا پیدا کند و او را تحویل بدهد در غیر این صورت خواهرش که در زندان است را می‌کشند. مهرداد به‌ظاهر آزاد شده اما مدام تحت مراقبت است و بر سر دوراهی بزرگی قرار دارد او نمی‌داند باید چه‌کار کند. در همین زمان عشق گذشته خودش را هم پیدا می‌کند، عشقی که سال‌ها فراموش شده بود. این کتاب با نثری روان و داستان درگیری‌های بیرونی و درونی مهرداد را نشان می‌دهد. مهرداد که سراغ دوستان خودش و برادرش می‌رود متوجه می‌شود آن‌ها هم مسیر متفاوتی را انتخاب کرده‌اند. روایت جذاب رمان باغ رویان تا انتها خواننده را با خودش همراه می‌کند.

خواندن کتاب باغ رویان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب باغ رویان

مهرداد تردید نداشت که بقایای تشکیلات با حکومت به سازش رسیده است وگرنه هیچ‌کدامشان را آزاد نمی‌گذاشتند. دلش می‌خواست بگوید که عقیده‌اش را زیر پتک خرد کرده و شما همان عقیده خرد شده را هم امروز ندارید. باد تغییر جهت داد و از سمت دیگر وزید. اگر ستوده بود تکلیفم روشن بود. معلوم نیست طرفم چه کسی است. سرش را برگرداند سمت آبراه. آن‌سوتر کارگر مزرعه جنوبی دست تکان می‌داد که، آب را باز کن. دست بلند کرد، یعنی همین حالا. فکر کرد این‌ها از کجا خبردار شده‌اند که کجا هستم؟ اگر بپرسم، حمل بر ضعفم نیست؟ یا با رژیم هم‌آخورند یا مثل آن‌ها بپا برایم گذاشته‌اند. هرچه هست بی‌اهمیت است.

نظرات کاربران

Mehrab
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

داستان پردازی ضعیفی دارد. اگر شخصیت اصلی داستان یک مثلا مبارز سیاسی نبود و از اعضای یک باند سرقت بانک هم بود تفاوتی نداشت، جمله بندی بیشتر از پیشبرد داستان کد نظر نویسنده است، آنهم جملات و دیالوگ‌های خیالی به

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۷ صفحه

حجم

۳۴۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۷ صفحه

قیمت:
۲۱۸,۵۰۰
تومان