دانلود و خرید کتاب چهارراه پول‌سازی رابرت کیوساکی ترجمه آرش صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهارراه پول‌سازی اثر آرش صدر

کتاب چهارراه پول‌سازی

معرفی کتاب چهارراه پول‌سازی

کتابچه چهارراه پول‌سازی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب چهارراه پول‌سازی اثر رابرت کیوساکی است. این کتاب توصیه‌های پدر پولدار برای رسیدن به استقلال مالی است. این کتاب را آرش صدر ترجمه کرده است و با صدای محسن زرآبادی‌پور منتشر شده است.

درباره کتاب چهارراه پول‌سازی

کتاب چهارراه پول‌سازی، در واقع به ادامۀ بحث مطرح شده در کتابِ پدرِ پولدار، پدرِ بی‌پول می‌پردازد و یکی از کتاب‌های دیگری است که باید پس از پدر پولدار، پدر بی‌پول خوانده شود. کارمند، متخصص، صاحب کسب و کار و یا سرمایه‌گذار، کدام یک بهتر است؟ برای افراد جوانی که تازه کارِ خود را شروع کرده‌اند، این کتاب بهترین توصیه است. این کتاب کسب و کارها را به چهار گروه تقسیم می‌کند و می‌گوید کدام برایتان مناسب‌تر است. کارمند (شما برای کسی که ماهیانه به شما حقوق می‌دهد کار می‌کنید)، صاحب کسب‌وکار (شما صاحب یک سیستم و مجموعه افرادی هستید که برای شما کار می‌کنند)، خویش‌فرما (شما کارمند خودتان هستید و به هیچ‌کس پاسخگو نیستید)، سرمایه‌گذار (پول شما برایتان کار می‌کند) می‌توانید در این کتاب مسیر آینده شغلی خود را پیدا کنید.

خواندن کتابچه صوتی چهارراه پول‌سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب چهارراه پول‌سازی را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه