دانلود و خرید کتاب کِی؟ دنیل پینک ترجمه امین اصغری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کِی؟

کتابچه حاضر خلاصه کتاب کِی؟ نوشته دنیل. اچ. پینک درباره نقش زمانبندی در موفقیت‌های فردی و اجتماعی است. کِی روایتی جذاب و خواندنی است که دیدگاهی قانع‌کننده برای داشتن زندگی غنی‌تر و پرهیجان‌تر ارائه می‌دهد.

درباره کتاب کِی

ما خیلی وقت‌ها تصمیماتمان را برا اساس شهود و حدسیات می‌گیریم و از زمان‌بندی چیز زیادی نمی دانیم. این که کی کسب‌وکارمان را شروع کنیم، کی به کلاس جدید برویم، کی رابطه‌مان را با شخص جدیدی شروع کنیم و...

دنیل اچ. پینک که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از اساتید برتر بین‌المللی است، عقیده دارد زمان‌بندی یک علم است؛ ترکیبی نوظهور از تحقیقات چندمنظوره و میان‌رشته‌ای که نگاهی جدید به شرایط انسان دارد و راهنمایی مفید برای کار هوشمندانه‌تر و زندگی بهتر ارائه می‌دهد. پینکدر این کتاب با بررسی گنجینه‌ای از تحقیقات در حوزه‌های روان‌شناسی، زیست‌شناسی و اقتصاد نشان می‌دهد که چطور با استفاده از الگوهای پنهان روز، بهترین برنامه را برای خود تنظیم کنیم و چگونه یک شروع بی‌انرژی را به آغازی روح‌افزا تبدیل کنیم. در انتهای هر فصل هم تمریناتی وجود دارد و نکاتی که به شما کمک می کند دیدگاه‌های خود را عملی کنید.

خواندن کتابچه کِی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب یک راهنمای خوب برای برنامه‌ریزی زندگی است و خواندنش را به همه علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه