دانلود و خرید کتاب گل اومد بهار اومد منوچهر نیستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گل اومد بهار اومد

گل اومد بهار اومد، داستان نخودی کوچولوی تنهایی است که می‌خواهد به جنگ دیو جادو برود، طلسم او را بکشند و بهار را بیاورد. منوچهر نیستانی این داستان را به نظم در آورده است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب گل اومد بهار اومد

نخودی کوچولو همه چیز دارد. هر چیزی که بخواهید و فکرش را بکنید. اما نخودی کوچولو یه غصه دارد. آن هم این که همیشه تنهاست و هیچکس نیست کنارش، هیچکسی همدل و همزبانش نیست. نخودی کوچولو دلش بهار می‌خواهد، همدل و همزبان می‌خواهد. اما باید کاری کند. رفتن به جنگ دیو سیاه؟ شکستن طلسم جادویی؟

کتاب گل اومد بهار اومد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

قصه‌ی گل اومد بهار اومد برای کودکان که سال‌های آخر مدرسه را می‌گذرانند، جذاب است. اما چون کتاب به نظم نوشته شده و حالت ریتمیک دارد، کودکان کوچکتر و حتی خردسال هم از شنیدن آن لذت می‌برند.

درباره‌ی منوچهر نیستانی

منوچهر نیستانی متولد ۴ آبان ۱۳۱۵ در کرمان شاعر معاصر ایرانی است. منوچهر نیستانی در قالب‌های گوناگون غزل، شعر نو و شعر بی‌وزن اشعار قابل توجه، نو و عمیق سروده‌است. منوچهر نیستانی پدر توکا و مانا نیستانی، کاریکاتوریست‌های معروف است. او چندسال با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری کرد و در این مدت اشعاری را برای کودکان سرود. زبان اشعار او، ساده، آمیخته با طنز اما گاهی تلخ و اندوهگین است . نیستانی در ۲۹ اسفند ۱۳۶۰ در سن ۴۵ سالگی و به دلیل سکته‌ی قلبی درگذشت.

جملاتی از کتاب گل اومد بهار اومد

روزی بود، روزگاری بود، تو بیابون خدا، نخودی از نخودا، خونه داشت و زندگی، همه چی، هر چی بگی! همه‌چی، از همه جور. روی رف تنگ بلور، این ور رف گلاب‌پاش، اون ور رف گلاب‌پاش، ترمه و سوزنی داشت، پارچه‌ی پیرهنی داشت. نخودی نگو بلا بگو، خوشگل خوشگلا بگو

این نخودی بلا، چیزی کم داشت تو دنیا، اینکه خیلی تنها بود، با غم و غصه همراه بود. همدل و همزبون نداشت. جفت هم آشیون نداشت. نخودی تو اون درندشت، تنهای تنها می گشت.

نظرات کاربران

mahsa_tb
۱۳۹۸/۱۲/۰۸

من خیلی بچه بودم که صفحه این کتاب رو گوش دادم بعدها کتابش رو هم خوندم. شعرش رو خیلی دوست دارم و از اینکه دوباره پیداش کردم خیلی ذوق کردم 😁👍

م.اس
۱۳۹۹/۰۱/۱۰

شعر بسیار جذاب و شیوا نوشته شده بود ولی طرح مفاهیم جادو، طلسم و دیو و.. مناسب برای بچه ها نیست

Asal
۱۳۹۹/۰۲/۲۵

بدآموزی داره برای کودکان....چرا باید از دیو و جادو با بچه ها حرف زد و با این مضامین به این خرافات عینیت ببخشیم برای بچه ها؟؟؟!!!

shakib
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

عالی بود خیلی خیلی خوب بود

Niayesh
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

بهتون توصیه میکنم بخونید🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞 بسیار بسیار بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــســــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــار عـــــــــــــــالــــــــی بوددددددددددد🍭🍭🍭🍭🍭🍭 من برای خواهر کوچیکه ام خواندم🤗🤗🤗 انقد خوب بود که رفتم حضوری خریدمش..................................................... 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

حورا رفیعی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳

به نظر من خیلی قشنگ بود وبه نظر من این کتاب خوبی است

Sogand
۱۳۹۹/۰۴/۰۲

😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡اصلا جالب نبود نبود نبود.😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

کیمیا و کیانا
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

عالی بود . من که عاشقشم.

Talla ashrafi
۱۳۹۹/۰۴/۲۵

این کتاب دوران کودکی من بود و امروز یادش کردم, من مل این کتابو حفظ بودم و هستم و عاشقش... امروز دانلودش کردم و بی نهایت خوشحالم, ممنون از برنامه طاقچه...موفق باشید

زینب
۱۳۹۹/۰۳/۱۰

من این کتاب رادوست ندارم اما نظر بقیه رانمی دانم؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۵۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۵۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان