دانلود و خرید کتاب کتابچه سه قانون عملکرد استیو زافرون ترجمه فاطمه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتابچه سه قانون عملکرد اثر استیو زافرون

کتاب کتابچه سه قانون عملکرد

معرفی کتاب کتابچه سه قانون عملکرد

کتابچه سه قانونِ عملکرد چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب سه قانونِ عملکرد نوشته اِستیو زافرُون و دِیو لُوگان است. 

درباره کتاب سه قانون عملکرد

در هر سازمان و شرکتی و همچنین در زندگی شخصی شما و شغلتان، یک آینده‌ی پیش‌فرض وجود دارد که شما با تمام وجود می‌دانید که اتفاق خواهد افتاد. اگر شما بتوانید این آینده‌ی پیش‌فرض را تغییر داده و به طریقی آن را ارتقا ببخشید، اتفاقات متفاوتی خواهند افتاد که بهتر و امیدوار کننده هستند.

وقتی این آینده از نو نوشته شود، رفتارهای افراد هم خود به خود تغییر می‌کند: از حالت سکون و بی‌انگیزه، به حالت پویشگرانه تبدیل می‌شود، از انزوا به حالتی الهام‌بخش تغییر می‌کند و از حالت ناامیدی و خنثی بودن، به ابتکار و خلاقیت می‌رسد. تنها چیزی که واقعا اهمیت دارد، عملکرد است. عملکرد همیشه ناشی از اقدامات ترکیبی همه افراد در شرکتتان است. مکالمات می‌توانند آن اقدامات را به شکلی مفید ایجاد کنند.

سه قانونِ عملکرد این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید آینده‌ی خود و شرکتتان را بلافاصله از نو بنویسید. طرز صحبت کردن و شیوه‌‌ی فکر کردنتان را در مورد آینده تغییر دهید و در نتیجه می‌توانید در جهت دستیابی به چیزهای بیشتر تلاش کنید.

خواندن کتابچه سه قانون عملکرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل سه قانون عملکرد را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نویسندگان کتاب سه قانون عملکرد

اِستیو زافرُون یکی از مدیران عامل شرکت وانتُو (Vanto) می‌باشد، که یک شرکت مشاوره در زمینه عملکرد سازمانی است. آقای زافرُون، فارغ التحصیل دانشگاه شیکاگو و دانشگاه کُرنل است، با بیش از سیصد سازمان در بیست کشور رایزنی داشته و شخصا بالغ بر صدهزار نفر را در سراسر جهان که در راستای تحولات سازمانی کار می‌کردند، رهبری کرده است. او همچنین عضو ارشد اجرایی (مدیر عامل) و یکی از اعضای هیئت مدیره آموزش لَندمارک (Landmark Education) است.

دِیو لُوگان عضو هیئت علمی دانشکدهٔ تجارت دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. او در رشته اِم‌بی‌اِی، دروس مدیریت و سازماندهی را تدریس می‌کند. دکتر لُوگان همچنین به عنوان نایب رئیس در یواِس‌سی خدمت کرده است. او فارغ‌التحصیل دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است و همچنین بنیان‌گذار و شریکِ ارشدِ کالچِرسینک (CultureSync) است، یک شرکت مشاوره مدیریتی که در زمینهٔ تغییر و استراتژی فرهنگی تخصص دارد. دکتر لُوگان نویسنده یا دستیار نویسندهٔ سه کتاب است که از جمله آنها می‌توان "رهبری قبیله‌ای" را نام برد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷ صفحه