دانلود و خرید کتاب قدرت چرا سی.ریچارد ویلمن ترجمه بهاره صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت چرا

کتابچه قدرت چرا چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب قدرت چرا نوشته ریچارد وِیلمَن ترجمه بهاره صفوی به برجسته ساختن کسب‌و‌کار افراد در بازاری رقابتی می‌پردازد و تلاش می‌کند روشی درست برای پیش‌رفت شغلی آموزش دهد.

درباره کتاب قدرت چرا 

در بازار پویای امروزی، حضور داشتن صرف، کار ساده‌ای است؛ ولی پیدا کردن و داشتن مشتریانی که تصمیم دارند با شما کار کنند، دشوار است. برای رسیدن به این نقطه، باید برجسته باشید و حضور متمایزی داشته باشید. به همین دلیل است که داشتن یک واحد ارزش منحصر به فرد، که فقط مسائل را از دیدگاه مشتری می‌بیند، بسیار مهم است. با یک واحدِ ارزش منحصر به فرد مناسب، شما در میدان دیدِ مشتری قرار می‌گیرید. اگر بتوانید درک کنید که چرا در حال حاضر، بهترین مشتریان‌تان با شما تجارت می‌کنند، و سپس نحوه ارائه‌ی آن مزایا را بهینه کنید، از فقط «متفاوت بودن» به «کاملاً منحصر به فرد بودن» بودن عبور می‌کنید. کتاب قدرت چرا ، به سؤالی پاسخ می‌دهد که هر مشتری بالقوه، در هنگام برقراری اولین تماس با شما می‌پرسد،: این محصول یا خدمت چه چیزی برای من دارد؟ این سؤال را با واحد ارزش منحصر به فرد پاسخ دهید و در مسیر خود پیشرفت کنید.

خواندن کتابچه قدرت چرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتابچه قدرت چرا برای کسانی که فرصت خواندن کامل کتاب را ندارند پیشنهاد می‌شود، هم‌چنین کمک می‌کند بتوانید کارهای بزرگ را در کسب و کارتان با سرعت بیشتری انجام دهید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه