دانلود و خرید کتاب قدرت شگفت انگیز تغذیه ای سلول های بنیادی سامرسال آلن سی ترجمه مهشید مرتضوی
کتاب قدرت شگفت انگیز تغذیه ای سلول های بنیادی اثر سامرسال آلن سی

کتاب قدرت شگفت انگیز تغذیه ای سلول های بنیادی

انتشارات:تیمورزاده
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت شگفت انگیز تغذیه ای سلول های بنیادی

دکتر آلن سی. سامرسال، تازه‌ترین پیشرفت‌ها در زمینه‌ی انقلاب تندرستی و چگونه بازسازی سیستم طبیعی بدن خود را در کتابی با عنوان قدرت شگفت‌انگیز تغذیه‌ای سلول‌های بنیادی، تالیف کرده است. دکتر مهشید مرتضوی این کتاب را به زبان فارسی بازگردانده است.


درباره کتاب قدرت شگفت‌انگیز تغذیه‌ای سلول‌های بنیادی

در دنیای کنونی سلول‌های بنیادی زمینه درمان برخی بیماری‌های خاص، مزمن و صعب‌العلاج را فراهم آورده است. با این وجود طب سلول‌های بنیادی نوپاست و مسیر طولانی برای اثبات کارایی خود در پیش دارد. دکتر آلن سی. سامرسال در کتاب قدرت شگفت‌انگیز تغذیه‌ای سلول‌های بنیادی با زبانی ساده به شرح مفاهیم اولیه درخصوص سلول‌های بنیادی پرداخته است. سامرسال مقوله‌ای به نام تغذیه سلول‌های بنیادی را مورد بحث قرار می‌دهد که منظور از آن؛ استفاده از مواهب طبیعی برای افزایش تعداد و عملکرد سلول‌های بنیادی است. توجه به این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که تحقق هدف یاد شده زمینه افزایش ایمنی و قوای بدن را فراهم می‌کند. کتاب پیش‌رو در 4 بخش اصلی تدوین شده است. در بخش نخست کتاب، قدرت شگفت‌انگیز تغذیه‌ای سلول‌های بنیادی، اصول مقدماتی سلول‌های بنیادی شامل خصوصیات اصلی، ارزش بالقوه سلول‌های بنیادی، نظریه بازسازی بوسیله سلول‌های بنیادی،‌ سلول‌های بنیادی دقیقا چه هستند؟ و سلول‌های بنیادی رویانی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. در بخش دوم به مباحثی همچون مروری مقدماتی در مورد مکمل‌ها،‌ دوره پیشتاز بودن تغذیه و آنتی‌‌اکسیدان‌، ضد التهاب پرداخته شده است. بخش بعدی به تفاله تالاب به طلای ناب، استاندارد‌های کیفیت و ما در عصر تکنولوژی زندگی می‌کنیم، اختصاص دارد. در بخش پایانی نیز موضوعاتی مانند تغذیه سلول‌های بنیادی و پزشکی، خاستگاه تغذیه و پزشکی،‌ حفظ سلامتی قبل از بیمار شدن،‌ سیگار نکشیدن و تغییرات بینایی مورد پژوهش قرار گرفته‌اند.

خواندن کتاب قدرت شگفت‌انگیز تغذیه‌ای سلول‌های بنیادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب قدرت شگفت‌انگیز تغذیه‌ای سلول‌های بنیادی را به پزشکان و علاقمندان مباحث سلول‌های بنیادی، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب قدرت شگفت‌انگیز تغذیه‌ای سلول‌های بنیادی

انقلاب سلول‌های بنیادی اینجاست. تمامی افراد با آن آشنایی دارند یا حداقل امیدوار هستند که درست باشد. آن‌ها همچنین می‌دانند که تغذیه و مکمل‌ها می‌توانند نقشی اساسی در این مقوله ایفا کنند. این انقلاب به‌وژه از سوی افراد خردمندی که تمرکزشان بر پیشگیری و حفظ سلامت و تندرستی مطلوب است، مطرح می‌شود. کتابی که در دست دارید، به اثبات این حقیقت اعجاب‌اور خواهد پرداخت.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب قدرت شگفت‌انگیز تغذیه‌ای سلول‌های بنیادی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۳۹,۰۰۰
تومان