دانلود و خرید کتاب قانون موفقیت ناپلئون هیل ترجمه فاطمه آریانا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون موفقیت اثر ناپلئون هیل

کتاب قانون موفقیت

معرفی کتاب قانون موفقیت

 کتابچه قانون موفقیت چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب قانون موفقیت اثر ناپلئون هیل است. این کتاب راهنمایی ماندگار برای دستیابی به رویا و موفقیت است که با ترجمه فاطمه آریانا و صدای مهیار ستاری منتشر شده است.

درباره کتاب قانون موفقیت

مفهومِ موفقیت با توجه به ارزش‌ها و اهداف افراد، متفاوت است. با این‌حال، روشِ کار و نحوه‌ی جست‌وجوی موفقیت، برای همه یکسان است. موانع و شکست‌ها در طول مسیر، جزئی اجتناب‌ناپذیر و اغلب موقت، از این فرایند هستند. راه‌های میانبر نیز کمکی نمی‌کنند، زیرا شکست‌ها جزئی از فرایند یادگیری و برای موفقیتِ حقیقی، ضروری هستند. موفقیت، با تعیین هدفی مشخص برای آینده شروع می‌شود. هدف باید عینی و ملموس باشد، بهتر است آن را با نوشتن تنظیم کنید. قدم بعدی آن است که باور داشته باشید که موفقیت حتمی است. قوه‌ی تخیل انسان، قدرت خارق‌العاده‌ای برای شکل دادنِ واقعیتِ مادی دارد. گام‌های عملی نیز ضروری هستند. عادت‌های خوب مانند سخت‌کوشی، آراستگی و پس‌انداز کردن، عوامل کلیدی هستند. بزرگ‌ترین مانع موفقیت، ترس است. شش نوع ترس اصلی وجود دارد که باید بر آن‌ها تسلط یافت؛ ترس از انتقاد، فقر، پیری، مرگ، از دست‌دادن و بیماری. ترس باید از ذهن بیرون شود تا عملا بتوانیم به‌طور کامل بر هدف تمرکز کنیم. بهترین راه برای خلاص شدن از ترس‌ها این است که مستقیم با آن‌ها مواجه شویم و احساساتی را که القا می‌کنند و جایی را که از آن نشات می‌گیرند، بررسی کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند ترس‌هایتان را بشناسید و در راه موفقیت قدم بردارید.

خواندن کتابچه قانون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت در کسب و کار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب قانون موفقیت را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵ صفحه