دانلود و خرید کتاب هنر امکان کورتیس س. میلام ترجمه بهنام سرخیل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر امکان اثر کورتیس س. میلام

کتاب هنر امکان

معرفی کتاب هنر امکان

سرگرد کورتیس. س. میلام کتاب هنر امکان را براساس عملکرد تی. ای. لورنس در برقراری ائتلاف میان اعراب و بریتانیا در جریان جنگ جهانی اول، به رشته تحریر درآورده است. دکتر بهنام سرخیل این کتاب را به فارسی بازگردانده است.


درباره کتاب هنر امکان

ائتلاف را باید هنری دانست که تنها برخی اشخاص قادر به ایجاد آن هستند. توجه به این نکته ضروری به‌نظر می‌رسد که گسترش ائتلاف در مراحل نخست آن، موضوعی فرد به فرد است. سرگرد کورتیس. س. میلام کتاب هنر امکان را براساس عملکرد تی. ای. لورنس در برقراری ائتلاف، تالیف کرده است. تی. ای. لورنس را باید یکی از این هنرمندان در عرصه سیاست دانست که تاثیر بسزایی در برقراری ائتلاف میان اعراب و بریتانیا در جریان جنگ جهانی اول داشت. در کتاب پیش‌رو اصول تهیه شده توسط لورنس و هنر برقراری ارتباط و عملکرد او در طول خدمت به‌عنوان یک واسطه موفق انگلیسی میان اعراب و بریتانیا مورد مطالعه قرار گرفته است. مهارت‌هایی را که او به کمک آن‌ها توانست ائتلاف خوبی میان طوایف و قبایل عرب و بریتانیا برقرار کند؛ قابل توجه به‌نظر می‌رسد.

خواندن کتاب هنر امکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب هنر امکان را به دانشجویان و دانش‌پژوهان رشته‌های علوم سیاسی و روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب هنر امکان

اغلب تشخیص بین واژه ائتلاف و اتحاد روشن و آشکار نیست. به دلیل اینکه اتحاد، قراردادی نسبتا طولانی براساس معاهده‌ای رسمی بین دو یا چند حکومت (سیاسی یا گروه‌های قومی) علیه تهدیدی جدی و مشخص است و اگرچه اتحادها بر پایه مسائل اقتصادی شکل می‌گیرد، اما این مبحث تنها بر نوع نظامی آن متمرکز می‌گردد. در مقابل، ائتلاف در جنگ، معمولا کوتاه‌مدت، غیررسمی یا قراردادی براساسماهیت سیاسی یا نظامی برای مواجه شدن در اثر تهدیدی خاص شکل می‌گیرد و پایان ائتلاف زمانی فرا می‌رسد که با شکست روبه‌رو شود. به عبارتی می‌توان چنین توصیف کرد که ائتلاف اساسا اتحادهای موقتی است اما رسما انتظار می‌رود بر پایه همکاری طولانی‌تری استوار گردد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب هنر امکان، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان