دانلود و خرید کتاب دیدن آنچه دیگران نمی‌بینند گری کلین ترجمه گروه مترجمین دفتر آینده‌پژوهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دیدن آنچه دیگران نمی‌بینند اثر گری کلین

کتاب دیدن آنچه دیگران نمی‌بینند

معرفی کتاب دیدن آنچه دیگران نمی‌بینند

کتاب دیدن آنچه دیگران نمی بینند نوشته گری کلین است. این کتاب شیوه‌های برجسته برای کسب بینش است. کتاب دیدن آنچه دیگران نمی‌بینند. کتاب دیدن آنچه دیگران نمی بینند سعی دارد خطاهای بینشی را کاهش دهد.

درباره کتاب دیدن آنچه دیگران نمی‌بینند

در راستای آگاه سازی انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در سه حوزهٔ مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی با توجه به برنامه‌ها و در چارچوب اهداف و مفاهیم عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ایران و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، سعی در انتقال مفاهیم وآموزه‌های خود به سطوح مختلف مدیران و ارکان جامعه دارد و سعی کرده است در قالب‌های مختلف مفاهیم بنیادی را به خوانندگان آموزش دهد. نقش دکتر گری کلین دانشمند ارشد مؤسسه ماکروکوگنیشن ال‌سی‌سی در ایجاد رشته تصمیم‌گیری طبیعی غیرقابل‌انکار است. دکتر کلین مدرک دکتری خود را در رشته روان‌شناسی آزمایشگاهی از دانشگاه پیتسبورگ در سال ۱۹۶۹دریافت کرد. 

خواندن کتاب دیدن آنچه دیگران نمی‌بینند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که به دنبال بینشی تازه برای بررسی جهان هستند پیشنهاد می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب دیدن آنچه دیگران نمی‌بینند

مارتین چالفی مردی خوش‌صحبت است که با خون‌سردی می‌تواند موضوعات پیچیده را توضیح دهد. او استاد دپارتمان علوم زیستی در دانشگاه کلمبیا است و روی سیستم عصبی کرم‌ها تحقیق می‌کند. ۲۵ سال پیش، روزی او وارد یک همایش ناهار غیررسمی در دانشگاه کلمبیا شد تا به سخنرانی که در رشته وی نبود گوش دهد. یک ساعت بعد با یک ایده میلیون دلاری آن مکان را ترک کرد؛ به ذهنش رسیده بود که یک چراغ‌قوه طبیعی بسازد و با آن روندهای بیولوژیکی درون موجودات زنده را مشاهده کند. ایده چالفین شبیه به اختراع میکروسکوپ بود و به محققان این اجازه را می‌داد که به چیزهایی که قبلاً قابل‌مشاهده نبودند دسترسی داشته باشند. در سال ۲۰۰۸، وی برای این ایده جایزه نوبل شیمی را دریافت کرد.

نظرات کاربران

راستین امانی
۱۳۹۹/۰۴/۲۸

کتاب بسیار پرمحتوا و پویاست اما ترجمه حق مطلب رو ادا نمیکنه. بهتون پیشنهاد میکنم نسخه انگلیسی رو بخونید.

majid001
۱۳۹۹/۰۴/۱۵

به دلیل ترجمه‌ی کلمه به کلمه و غیر قابل تحمل از خواندن کامل این کتاب محروم شدیم،،،

abolfazl4001
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

یکسره داشت داستان می گفت به جای راهکار

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
مارشال به خاطر یافته‌های تحقیقش موفق به کسب جایزه نوبل شد. در سخنرانی‌اش وی از دانیل بورستین مورخ جمله‌ای را آورد: «بزرگ‌ترین مانع سر راه دانش جهل نیست بلکه توهم دانستن است.»
مهدی عارف
برای بهبود عملکرد نیاز به انجام دو عمل داریم. پیکانی که نوک آن به سمت پایین است کاهش اشتباهات را نشان می‌دهد و پیکان بالایی مربوط به افزایش بینش و آگاهی است. بهبود عملکرد، بستگی به رعایت هر دو مورد دارد.
dmmzn58
وقتی فهمیدم می‌توانم از یک اتفاق یاد بگیرم، آن را بیشتر بررسی کردم.
راستین امانی
ایده‌های شاد به طور غیرمنتظره بدون تلاش، مانند الهام به وجود می‌آیند. تاکنون تا آنجا که من می‌دانم، این ایده‌ها هرگز زمانی که شدیداً خسته هستم یا زمانی که پشت میز کار قرار می‌گیرم به ذهن من نمی‌آیند. این ایده‌ها به‌ویژه در طول صعود آهسته به تپه‌های جنگلی در یک روز آفتابی به ذهن من می‌آیند.
راستین امانی
ما ایده‌ای را انتخاب نمی‌کنیم که از سایر ایده‌ها بهتر است. در عوض، به ذهنمان خطور می‌کند که این همان جواب است، ایده شاد.
راستین امانی
روز، روز اعطای جایزه نوبل است بدون هیچ اطلاعی فکر کرد جایزه به شخص دیگری اعطا شده است؛ سپس به خود گفت: «باشه خوب این بار کدوم احمقی نوبل رو گرفته؟» لپ‌تاپش را باز کرد و به وب‌سایت جایزه نوبل رفت و متوجه شد احمقی که جایزه را برده خود وی بوده است.
راستین امانی

حجم

۶۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۶۴۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان