دانلود و خرید کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی ایرج زینال‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی اثر ایرج زینال‌زاده

کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی

ایرج زینال‌زاده در کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی، تأمین سرمایه‌ی خارجی برای واحدهای صنعتی و تولیدی را مورد مطالعه و پژوهش قرار داده است.


درباره کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی

تامین سرمایه نقش اولیه و اساسی را در مسیر رشد اقتصادی بر عهده دارد. تامین مالی از بازارهای مالی داخلی ایران اغلب با دشواری‌هایی همراه است. ازجمله این مشکلات می‌توان به بالا بودن نرخ بهره اشاره کرد که صرفه اقتصادی هر فعالیتی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. در چنین شرایطی تامین مالی از خارج می‌توانند کمک‌کننده باشد. ایرج زینال‌زاده در کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی، این موضوع را مورد مطالعه و پژوهش قرار داده است. زینال‌زاده در این کتاب تاکید می‌کند: تامین سرمایه از منابع خارجی مزیت‌های دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان به کاهش نرخ ارز، افزایش درآمد مالیاتی برای دولت، اشتغالزایی، کاهش رکود اقتصادی حاکم بر کشور، ورود تجهیزات و ماشین‌آلات و ..... اشاره کرد. با کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی همراه شوید تا با انواع روش‌های جذب سرمایه خارجی آشنا شوید.

جملاتی از کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی

ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ را ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ ﺳـﺮﻣﺎیه ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ و سرمایه ﻣـﺎﻟﯽ ﺗﻔﮑﯿـﮏ ﮐـﺮد. ﺳـﺮﻣﺎﯾﻪﻫـﺎی ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ، ﺷﺎﻣﻞ ﮐﺎﻻﻫﺎی ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﺪه ﺑﺎدوام ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ‌ﻣﻨﻈﻮر ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده ﻗﺮار ﻣﯽﮔﯿﺮد. ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ، ﺷﺎﻣﻞ اوراق ﻗﺮﺿﻪ، ﺳﻬﺎم، اوراق ﭘﺲاﻧـﺪاز ﻣـﯽﺑﺎﺷـﻨﺪ. در اﻗﺘﺼﺎد وﻗﺘﯽ ﺻﺤﺒﺖ از ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺑﻪﻋﻨﻮان ﯾﮑﯽ از ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﯽﺷﻮد ﻣﻨﻈﻮر ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ اﺳﺖ.

وﻗﺘﯽ ﺷﺮﮐﺘﯽ اﻗﺪام ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ و ﻧﺼﺐ ﮐﺎﻻﻫﺎی ﺳﺮﻣﺎﯾﻪای ﻧﻈﯿﺮ ﻣﺎﺷﯿﻦآﻻت ﻣﯽﮐﻨـﺪ، در ﺣﻘﯿﻘﺖ در ﺣﺎل ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاری ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ. در اﺛﺮ اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﻫﺎی ﻣﻮﺟﻮد ﺑـﺮای ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺎﻻﻫﺎ و ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺨﺸﯽ از آن ﻣﺴﺘﻬﻠﮏ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﻟﺬا ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﮔﺬاری در ﻫﺮ ﺳﺎل ﺑﯿﺸﺘﺮ از ﻣﯿﺰان اﺳﺘﻬﻼک ﺑﺎﺷﺪ در اﯾﻦ ﺻﻮرت ﺧﺎﻟﺺ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻓﺰاﯾﺶ ﻣﯽﯾﺎﺑﺪ.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب سرمایه‌گذاری و قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی

• فصل اول: کلیات

• فصل دوم: تشریفات جذب سرمایه خارجی خرید متقابل

• فصل سوم: قراردا سرمایه‌گذاری خارجی Joint venture

• فصل چهارم: نمونه قراردادهای Joint venture

• فصل پنجم: قرارداد پیمانکاری E.P.C

• فصل ششم: برای مطالعه بیشتر درمورد قراردادEPC

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۵۳,۳۰۰
تومان