دانلود و خرید کتاب برند جهانی ابوالفضل معصوم‌زاده زواره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برند جهانی اثر ابوالفضل معصوم‌زاده زواره

کتاب برند جهانی

معرفی کتاب برند جهانی

کتاب برند جهانی اثر الن کمپبل رئیس مؤسسه میلوارد براون است، این نویسنده در این کتاب به اهمیت برندسازی برای موفقیت در بازار رقابتی دنیا، آموزش اصول برندسازی و شیوه خلق و توسعه ارزش‌های برندهای پایدار در بازار جهانی می‌پردازد. کتاب برند جهانی توسط ابولفضل معصوم‌زاده زواره و جعفر شمسی به فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.


درباره کتاب برند جهانی

الن کمپبل رئیس مؤسسه میلوارد براون مولف کتاب برند جهانی راه‌کارهای موفقیت در بازاریابی و شناساندن یک برند را برای مخاطبان ارائه می‌کند. همواره موفقیت در بازار امر مهمی تلقی می‌شده است، اما در شرایط حال حاضر که دنیا به‌سمت دهکده‌ جهانی پیش می‌رود، فضای کسب‌وکار پیچیده‌تر و رقابت بسیار شدیدتر شده و همین امر نیز موفقیت را دشوارتر کرده است. بسیاری از راه‌حل‌هایی که در گذشته برای موفقیت در بازار مطرح می‌شد امروز دیگر جای ندارد، و امروز راه‌کارهای جدیدی برای موفق شدن در بازار ارائه می‌شود. ابولفضل معصوم‌زاده زواره و جعفر شمسی کتاب برند جهانی را به فارسی ترجمه کرده‌اند. این کتاب به اهمیت برندسازی در موفقیت در بازار جهانی می‌پردازد. در ظاهر، مدیریت برند جهانی کار ساده‌ای به نظر می‌رسد . فرایند کار در نگاه اول عبارت است از تأکید بر ثبات و یک دستی برند در عرصه جهانی، طراحی و توسعه یک استراتژی مشترک برای کانال‌های ارتباطی و ایجاد تقاضا برای برند با کمک تدوین یک پیام انگیزشی جهانی. اما در این مسیر مشکلات و دردسرهایی وجود دارد. مردم کشورهای مختلف، از جهات متعدد با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. عادت‌های غذایی متفاوت دارند، به روش‌های مختلف و از مکان‌های متفاوت خرید می‌کنند و...، این تفاوت‌ها نکته جذاب زندگی است، اما کار را برای بازاریابان دشوار می‌کند.


خواندن کتاب برند جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر بنا دارید تا کسب‌وکار جدیدی را راه بیندازید، اگر در حوزه بازاریابی فعالیت می‌کنید خواندن کتاب برند جهانی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خواندن کتاب برند جهانی اطلاعات مفیدی نسبت به شرایط بازار تجارت بین‌المللی و راه‌های موفقیت در آن و به‌خصوص اهمیت برندسازی در تجارت دنیای امروز خواهید آموخت.

جملاتی از کتاب برند جهانی

نقش مهم و حیاتی بازاریابی این است که تا حد امکان جایگاه و تصویری شفاف و انگیزشی از برند ارائه کند. در بسیاری موارد، انجام دادن این کار به معنای تأکید و برجسته نمودن جنبه‌های مثبت استفاده، مصرف و یا تعامل با برند است. به عبارت دیگر، این کار مستلزم متمایز نمودن برند، با کمک شخصیت و جایگاهی است که از خود به تصویر می‌کشد. بسته به نوع برند و بازاری که در آن فعالیت می‌کند، فعالیت‌ها و اقداماتی که در این خصوص مورد نیاز است، متفاوت خواهد بود، اما تمام اقدامات و کارها باید در جهت یک هدف نهایی صورت گیرند؛ آن هدف عبارت است از ایجاد پیوستگی عاطفی قدرتمند با مصرف‌کنندگان. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب برند جهانی، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.»

فهرست کتاب برند جهانی

• برند چیست

• برند جهانی چیست

• گنج گام برای ساختن یک برند قدرتمند

• موفق‌ترین برندهای جهانی

• چگونگی خلق ارزش‌های پایدار توسط برندهای جهانی قدرتمند

• اقتصاد جهانی، مصرفکنندگان محلی

• قدرت تبدیل شدن به جزئی از فرهنگ محلی

نظرات کاربران

مسیح یاسری
۱۴۰۱/۰۴/۲۲

جدای از pdf بودنش، ترجمه ی خوبی ندارد. ویراستار هم انگار خیلی جاها خواب بوده. خلاصه اگر تندخوان هستید، این کتاب شاید به کارتان بیاید، در غیر این صورت مطالعه اش برایتان سخت خواهد بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۶ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۶ صفحه

قیمت:
۱۷۴,۲۰۰
تومان